بزرگ: آن تساوی بدتر از باخت بود!

مس کرمان با زدن 7 گل در 4 بازی هجومی ترین تیم لیگ برتر است، مهاجم نارنجی پوشان درباره عملکرد هجومی قوی تیمش گفت: سعی می کنیم از فرصت هایی که به دست می آوریم نهایت استفاده را ببریم، خودمان را می دهیم. خدا را شکر روند خوبی داشتیم و به نظرم 7 گل در 4 بازی خیلی خوب است. امیدوارم همین روند را ادامه دهیم.

حضور هواداران مس در ورزشگاه برای اولین بار در این فصل سوال بعدی پوشان هافبک نارنجی پوشان بود که در این خصوص گفت: هواداران در ورزشگاه بسیار پرشور بودند. حدود 10000 نفر آمدند و امیدوارم در چند هفته آینده زنان بتوانند مانند همه کشورهای دیگر به شهر ما بیایند. آنها فکر می کنند که هواداران ورزشگاه بازی خوبی را تماشا کردند و من فکر می کنم خوشحال هستند.

حریف بعدی مس نساجی است که بدون برد در رده سیزدهم قرار دارد. بوغور درباره این دیدار خارج از خانه گفت: نساجی شرایط خاص خودش را دارد. این تیم در ورزشگاه در خانه و مقابل هواداران خود بازی می کند اما ما صد در صد به دنبال پیروزی هستیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

مهاجم مس کرمان معتقد است تیمش باید گل می زد و تساوی برای آنها بدتر از باخت بود.

    بزرگ: آن تساوی بدتر از باخت بود!

وی که در بین دو نیمه به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد و برای مس گلزنی کرد، افزود: روی یک ضربه ایستگاهی خوب، توپی را در تیرک دروازه مهار کردم و گل زدیم. گل خوبی بود اما حیف که در دقیقه 2+90 بازی را به تساوی کشاند، یک لحظه تمرکزمان را از دست دادیم وگرنه می توانستیم سه امتیاز را بگیریم و جایگاه خود را در جدول بهتر کنیم. در کل این تساوی برای ما بدتر از باخت بود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شروین بزرگ که در بازی شب گذشته مقابل گل گهر که با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید یکی از دو گل تیمش را به ثمر رساند، درباره این دیدار گفت: دربی ها همیشه حساسیت خاص خود را دارند. گل گهر در نیمه اول خیلی بهتر از ما بازی کرد. واقعاً یک تیم قوی و سازنده با یک مربی بسیار خوب است. در نیمه دوم با مشورت و بحث کادر فنی فکر می کنم بهتر از حریف بودیم و موقعیت های بسیار خوبی داشتیم.

بوغور با تاکید بر اینکه تیمش در آینده حرف بیشتری خواهد زد، ادامه داد: هفته گذشته گفتم اکثر بازیکنان ما جوان و بومی هستند که تیم را بالا بردند. آقای حسین خانی به آنها اعتماد دارد و ترکیبی از آنها استفاده می کند. کم کم هفته به هفته تیم ما در حال کسب تجربه است و بازیکنان جوان می توانند بیشتر به تیم کمک کنند. ما تیمی جوان و با انگیزه هستیم که حرف های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.


سرویس خبر شماره: 1841309
9 سپتامبر 1401 @ 11:24 ق.ظ |
548

0نقطه نظر

تیم ما هفته به هفته در حال کسب تجربه است.