بعد از ملوان؛ تیم دوم شمال نیز در خطر محرومیت قرار دارد


سرویس خبر شماره: 1822244 |
11 ارديبهشت 1401 ساعت 15:02 |
806 امتیاز خبر|

0نظرات

با توجه به اینکه ملوان بندرانزلی دیروز در دیدار مقابل خیبر خرم آباد از جمع هوادارانش محروم شد، شاید این اتفاق تیم شمالی را نیز در معرض خطر قرار داده باشد.

با این حال، حالا رایکا بابل نیز خطر محرومیت از همراهی هوادارانش در دیدار بعدی را دارد. شمالی ها در دیدار این هفته مقابل پارس جنوبی مرتکب تخلفاتی شدند که از چشم ناظر بازی دور نبود و در گزارشی که در اختیار کمیته انضباطی قرار گرفت. باید دید رایکا بابل پس از ملوان بندرانزلی از حمایت خود محروم خواهد شد یا خیر. کمیته انضباطی فدراسیون در این فصل عزم جدی نسبت به اتفاقاتی که در ورزشگاه ها می افتد نشان داده است که محرومیت استقلال خوزستان از بازی خانگی این هفته مقابل ویستاتوربین در همین راستا بوده است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ملوان بندرانزلی در اولین دیداری که اجازه حضور هواداران در ورزشگاه را پیدا کرد، شاهد جو هیجانی فوق العاده ای در ورزشگاه سیروس قایقران بود که در نهایت با پیروزی به پایان رسید. در دیدار روز گذشته مقابل خیبر خرم آباد اما غیبت یاران این تیم به شدت احساس شد و در پایان با حریف خود به تساوی رسیدند و جایگاه خود را در بالای جدول حفظ کردند.