بعد از پیروزی یوونتوس به قهرمانی مطمئن بودیم

روبین گوسنس مدافع آلمانی اینتر به موفقیت این تیم در کسب اسکودتو خوشبین است.

حضور در اینتر واقعا خوب است، نراتزوری تیم بزرگی است و میل زیادی برای پیروزی در این تیم برای همیشه وجود دارد. البته این فشار را هم افزایش می دهد و ما باید در هر بازی پیروز شویم. اما این یک نکته مهم است و این چیزی است که اینتر را به یک تیم بزرگ تبدیل می کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

اکنون دوباره با رقابت جدیدی برای حضور در ترکیب اصلی روبه‌رو هستم و ایوان پریشیچ فصل بسیار خوبی را پشت سر می‌گذارد، اما واقعاً معتقدم این چالش به هر طریقی به من کمک خواهد کرد. به خصوص بعد از مصدومیتی که متحمل شدم، دیوانگی است که بتوانم برای یکی از بزرگترین باشگاه های جهان بازی کنم.

“قبل از بازی دو هفته پیش در رختکن، با خود گفتیم که اگر مقابل یوونتوس پیروز شویم، قطعا قهرمان این فصل خواهیم شد و اکنون کاملاً متقاعد شده‌ام که این اتفاق خواهد افتاد. انتقال زمستانی به اینتر به شدت بر روند بازی‌ها تاثیر گذاشت. پشت در حمله

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هفته های ابتدایی انتقال روبین گونزالس به اینتر خوب پیش نرفت و او بیشتر روی نیمکت ایوان پریشیچ بود. نراتزوری در هفته‌های اخیر نتایج درخشانی داشته‌اند، روبین گونزالس ادعا می‌کند که رختکن اینتر پس از پیروزی اخیرشان مقابل یوونتوس در تورین، این عنوان را در این فصل به دست آورده است.


سرویس خبر شماره: 1821594 |
06 ارديبهشت 1401 ساعت 22:05 |
306 |

0نظرات

روبین گوسنز: