بعد از کانادا؛ آمریکا و مکزیک از قطر دیدن کردند


سرویس خبر شماره: 1817404 |
فروردين 11 1401 10:25 |
1,677 امتیاز خبر|

0نظرات

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر شب گذشته در منطقه آمریکای شمالی ادامه یافت و کاستاریکا موفق شد با نتیجه 0-2 از سد تیم ملی آمریکا بگذرد.
با وجود این شکست و در حالی که امتیاز آنها در جدول رده بندی با کاستاریکا برابری می کرد، به لطف تفاضل گل بهتر، مستقیماً راهی جام جهانی شد. کاستاریکا نیز با قرار گرفتن در رده چهارم جدول مقدماتی به مرحله پلی آف رسید.
بازیکنان تیم ملی آمریکا پس از قطعی شدن حضور خود در قطر جشن گرفتند تا ناکامی عدم حضور در جام جهانی 2018 روسیه را فراموش کنند.

آمریکا و مکزیک جواز حضور مستقیم در جام جهانی 2022 قطر را کسب کردند.

در دیگر بازی این گروه مکزیک به مصاف السالوادور رفت و موفق شد با دو گل مقابل این تیم به برتری برسد تا به طور مستقیم در رده دوم جدول گروه آمریکای شمالی قرار گیرد و سهمیه حضور مستقیم در جام جهانی را کسب کند.
پیش از این تیم ملی کانادا در این گروه موفق شده بود صعود خود به جام جهانی 2022 قطر را قطعی کند. این تیم شب گذشته در یک بازی تشریفاتی به مصاف تیم ملی پاناما رفت و در آن بازی با یک گل شکست خورد.
حالا این سه تیم مانند 26 تیم دیگر راه یافته به این رقابت ها باید تا قرعه کشی جمعه شب منتظر بمانند تا مشخص شود پاییز امسال در قطر با کدام رقبا روبرو خواهند شد.



مجله اخبار فوتبال خارجی