بلاتکلیفی فوتبال هفت نفره برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا


سرویس خبر شماره: 1938413
29 مه 1402 ساعت 11:44
414

0نقطه نظر

وی گفت: علیرغم اینکه بارها از فدراسیون جانبازان و معلولین خواستم تا وضعیت تیم فوتبال هفت نفره اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا مشخص شود، متاسفانه تا امروز فدراسیون پاسخ قانع کننده ای به ما نداده است زیرا اگر تصمیم برای اعزام این تیم به استرالیا گرفته شده است، اینطور نیست؟

سرمربی تیم ملی فوتبال هفت نفره در پاسخ به این سوال که آیا اعزام این تیم در تقویم ورزشی امسال لحاظ شده است یا خیر؟ وی افزود: در تقویم امسال اعزام این تیم به مسابقات قهرمانی آسیا در استرالیا و حتی زمان برگزاری اردوها پیش بینی شده است اما هنوز خبری از اجرای برنامه ها از سوی فدراسیون نیست. هرچند قرار است از هفت خرداد اردوهای تیم فوتبال را آغاز کنیم، اما از آنجایی که فدراسیون وضعیت تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا را مشخص نکرده است، در دوراهی هستیم که آیا اردوها را برگزار کنیم یا نه. ?

وی در پایان گفت: اگر نتوانیم به مسابقات قهرمانی آسیا در استرالیا اعزام شویم حق حضور در مسابقات جهانی را نیز از دست می دهیم و این شرایط خوبی برای تیم ما که نایب قهرمان جهان است ایجاد نمی کند. قهرمان.



مجله اخبار فوتبال داخلی

الله مانی در پاسخ به این سوال که با توجه به مسافت طولانی استرالیا اگر فدراسیون با ارسال فوتبال هفت نفره موافقت کند مشکل مالی نخواهید داشت؟ وی افزود: اگر فدراسیون اعزام این تیم را تایید کند، به دنبال اسپانسری مانند جام جهانی اسپانیا خواهیم بود، اما اکنون چون اعزام تیم قطعی نیست، شرایط خاصی برای اسپانسرینگ نداریم و هستیم. تصمیم نگرفتم. .

سرمربی تیم ملی فوتبال هفت نفره گفت: در صورت عدم اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا در استرالیا، جواز حضور در مسابقات جهانی را نیز از دست می دهیم.

بلاتکلیفی فوتبال هفت نفره برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، امین الله مانی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به شرایط مبهم تیم فوتبال هفت نفره برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در استرالیا، اظهار کرد: آذرماه سال گذشته پس از مسابقات قهرمانی کشور برگزار شد، هیچ پروژه ای برای تیم فوتبال هفت نفره نبود، بازیکن نداشتیم و این بلاتکلیفی با وجود اینکه چند ماه دیگر باید در مسابقات قهرمانی آسیا در استرالیا شرکت کنیم همچنان ادامه دارد.