بله، رئال مادرید اخیرا سقوط کرده است

رودریگو گوس ستاره برزیلی رئال مادرید اعتراف کرد که این تیم اخیراً دچار افت شده است.

بله، رئال مادرید اخیرا سقوط کرده است

ما فصل را خیلی خوب شروع کردیم و هیچ بازی را نباختیم. البته بعد از ال کلاسیکو ما دچار رکود شدیم و البته هیچکس برای رفتن به جام جهانی قطر آرامش نداشت. درست است که برگزاری جام جهانی در ماه نوامبر جدید است و ممکن است روی پیش مسابقات تاثیر بگذارد، اما وقتی بازی می‌کنید سخت برای بردن می‌جنگید و جام جهانی و همه چیز را فراموش می‌کنید.



مجله اخبار فوتبال خارجی

او به من نگاه کرد و مرا زد و تصادفی نبود. من نمی دانم VAR برای چیست. البته آن شب هیچکدام خوب بازی نکردیم. فکر می کنم حتی اگر تمام شب مقابل رایو بازی می کردیم، نمی توانستیم پیروز شویم.


سرویس خبر شماره: 1853735
24 نوامبر 1401 در 22:34
15.1 هزار |

6نقطه نظر

رودریگو:

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید در آخرین بازی های قبل از جام جهانی عملکرد چندان خوبی نداشته است و با وجود برتری در ال کلاسیکو، حالا این بارسلونا است که در صدر جدول لالیگا قرار دارد. رودریگو گوس ستاره جوان رئال مادرید ضمن قبول این سوال مدعی شد که هیچکس به جام جهانی فکر نمی کند و همه بازیکنان با تمام وجود در زمین حضور داشتند.

رودریگو گفت: “شکست خانگی ویا کانو به ما آسیب زیادی زد. ما در سطح خود نبودیم و داور به ما اجازه نداد تیم معمولی باشیم. من و وینیسیوس در دو بازی اخیر اشتباهات زیادی انجام دادیم. داوران بازیکنان حریف را جریمه نکردند، آنها را وادار کردند که هر کاری می خواهند انجام دهند، قبلاً گفتم اتفاقی که بین من و فولی افتاد مایه شرمساری بود و VAR واکنشی نشان نداد.