بلیت فروشی عجیب دربی قاهره در عربستان!


سرویس خبر شماره: 2005004
8 مارس 1402 ساعت 5:00 ق.ظ.
1.9 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

بلیت دیدار فینال جام حذفی مصر بین الاهلی و زمالک که قرار بود ماه آینده در عربستان برگزار شود، در کمتر از دو ساعت فروخته شد.

بلیت فروشی عجیب دربی قاهره در عربستان!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دیدار تیم های الاهلی و زمالک مصر در فینال جام حذفی فوتبال مصر ماه آینده در ریاض برگزار می شود. بلیت فروشی این دیدار دیروز انجام شد و تمامی بلیت های این دیدار در عرض 100 دقیقه فروخته شد.

ترکی الشیخ، رئیس هیئت مدیره اداره کل سرگرمی های عربستان سعودی در توییتر خود نوشت: بلیت های بازی جام حذفی مصر بین الاهلی و زمالک فروخته شده است. برای تماشای یک مسابقه تاریخی در پارک الاول در 8 مارس آماده شوید.

این اولین بازی در تاریخ جام حذفی مصر خواهد بود که در خارج از کشور برگزار می شود. البته سوپرجام مصر پیش از این در 7 دوره قبلی در امارات برگزار شده بود.

جالب اینجاست که این دیدار در چارچوب فعالیت های «فصل ریاض» در عربستان برگزار می شود که پیش از این رویدادهای ورزشی زیادی را به خود جلب کرده بود و آخرین آن یک تورنمنت دوستانه سه جانبه با حضور آل -هلال ، النصر و اینتر میامی.

ترکی الشیخ پیش از این از افزایش 500 هزار دلاری جایزه قهرمان جام حذفی مصر به 950 هزار دلار خبر داده بود. علاوه بر این، 50000 دلار به بهترین بازیکن مسابقه تعلق می گیرد و تیم بازنده 250000 دلار دریافت می کند.

مجله اخبار فوتبال خارجی