بلیط نساجی رایگان 10 هزار تومان!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، باشگاه نساجی که به تازگی روند غلبه بر حمید مطهری و جذب مربی اسپانیایی را اجرا کرده است، برای حمایت از مردم در بازی با آلومینیوم به مخاطبان خود اعلام کرد که تماشای این دیدار رایگان است. اما با وجود این اعلام، تماشاگران نساجی برای خرید الکترونیکی بلیت این دیدار باید 10 هزار تومان هزینه کنند. باشگاه نساجی توضیح داد.

نساجی آلومینیوم از هفته بیست و ششم لیگ برتر جمعه ساعت 20 در ورزشگاه شهید وطنی برگزار می شود و این اولین بازی نساجی زیر نظر سرمربی اسپانیایی خواهد بود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

یکی دو روز پیش باشگاه نساجی اعلام کرد بلیت بازی آن تیم مقابل آلومینیوم اراک در هفته بیست و ششم لیگ برتر به صورت رایگان در اختیار تماشاگران قرار می گیرد.

بلیط نساجی رایگان 10 هزار تومان!

روابط عمومی باشگاه نساجی در این باره نوشت: با توجه به اینکه روز گذشته بلیت بازی پیش رو از سوی مدیریت باشگاه کاملا رایگان اعلام شد، مسئولان اجرایی این بازی در جلسه ای گفتند: با توجه به ثبت هویت فردی این هوادار در سیستم الکترونیکی و خدمات شرکت پشتیبانی هر فن باید 10000 تومان بپردازد. لازم به ذکر است که حتی یک ریال از این مبلغ به باشگاه نساجی نمی رسد و این مبلغ تنها حق امتیازی است که شرکت حامی فروش بلیت الکترونیکی دریافت می کند.


سرویس خبر شماره: 1920495
22 آوریل 1402 @ 22:55
1.3K امتیاز خبر|

0نقطه نظر