بمب دوم در باشگاه منچستریونایتد منفجر شد / آیا شیاطین سرخ فروخته می شوند؟ / پایان 17 سال دردناک

مالکان جنجالی آمریکایی که در سال 2005 باشگاه را به قیمت 790 میلیون پوند خریدند، آماده فروش باشگاه هستند، با پیشنهادی که انتظار می رود حدود 9 میلیارد پوند باشد. این رقم یونایتد را به با ارزش ترین تیم ورزشی جهان تبدیل می کند و تیم فوتبال دالاس کابوی را تحت الشعاع قرار می دهد که ارزش آن 7.23 میلیارد پوند تخمین زده می شود.

اورام و جوئل گلیزر افزودند: «قدرت منچستریونایتد بر اساس شور و وفاداری جامعه جهانی ما با 1.1 میلیارد هوادار و پیرو ساخته شده است. ما به دنبال ادامه روند ساخت بر اساس داستان موفقیت باشگاه هستیم و هیئت مدیره اجازه ارزیابی کامل گزینه های استراتژیک در این زمینه را داده است. ما همه گزینه‌ها را ارزیابی خواهیم کرد تا اطمینان حاصل کنیم که به هواداران ما بهترین خدمات را می‌دهند و منچستریونایتد از فرصت‌های رشد قابل توجهی که در حال حاضر و در آینده برای باشگاه در دسترس است، نهایت استفاده را خواهد برد.»

باشگاه منچستریونایتد، یکی از موفق‌ترین و تاریخی‌ترین باشگاه‌های ورزشی جهان، امروز اعلام کرد که هیئت مدیره باشگاه در حال آغاز فرآیندی برای بررسی جایگزین‌های استراتژیک در داخل باشگاه است. این فرآیند برای تقویت رشد آینده باشگاه طراحی شده است و هدف نهایی این است که باشگاه را در موقعیتی قرار دهد که از فرصت‌ها هم در زمین و هم از نظر تجاری استفاده کامل کند. به عنوان بخشی از این فرآیند، هیئت مدیره تمام گزینه های استراتژیک، از جمله سرمایه گذاری جدید در باشگاه، فروش یا سایر معاملات مربوط به کسب و کار را در نظر می گیرد.

در همین حال کریستیانو رونالدو دیگر بازیکن منچستریونایتد نیست. ارتباط اسطوره اولدترافورد با باشگاهی که نام خود را در آن جا انداخت و به عنوان قهرمان بازگشت، به نتیجه ای نه چندان خوشایند رسیده است. او پس از مصاحبه ویرانگر پیر مورگان هیچ شانسی برای بازگشت باقی نگذاشت و شب گذشته رسما راه خود را از شیاطین سرخ جدا کرد.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

همچنین شامل ارزیابی چندین عنصر برای تقویت باشگاه، از جمله توسعه ورزشگاه و زیرساخت‌ها، و گسترش عملیات تجاری باشگاه در سطح جهانی است که منجر به افزایش موفقیت در تیم‌ها (مرد، زن و آکادمیک) و سود بیشتر برای هواداران می‌شود. و سایر ذینفعان.”

هواداران شیاطین سرخ سالهاست که خواهان فروش باشگاه و خروج گلیزرها بوده اند و حالا می توانند به خواسته خود برسند زیرا گلیزرها اعلام کرده اند در حال بررسی گزینه های استراتژیک برای باشگاه هستند.