بمب رسانه ای در کاتالونیا: خداحافظی پیکه با بارسا و فوتبال

انتشار این ویدیو جرارد پیکه نه تنها هواداران بارسلونا بلکه دنیای فوتبال را نیز شوکه کرده است.

ستاره کهنه کار اسپانیایی در بخشی دیگر از ویدئوی خود گفت: تصمیم گرفتم وقت خداحافظی است“.

اگرچه اکثر رسانه های اسپانیایی از ویدئوی پیکه به این نتیجه رسیده اند که بازی شنبه مقابل آلمریا آخرین بازی فوتبال او خواهد بود. اما روزنامه اسپورت می گوید پیکه فقط به این موضوع اشاره کرده که بازی مقابل آلمریا آخرین بازی او در نیوکمپ خواهد بود و آخرین بازی بارسا قبل از جام جهانی را نیز مقابل اوساسونا انجام خواهد داد و سپس کفش هایش را خواهد آویخت..

جرارد پیکه رسماً اعلام کرد که از فوتبال خداحافظی می کند و گفت بازی شنبه برابر بارسلونا آخرین حضور او در یک بازی فوتبال خواهد بود.

بمب رسانه ای در کاتالونیا: خداحافظی پیکه با بارسا و فوتبال

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جرارد پیکه ستاره 35 ساله اسپانیایی بارسلونا دقایقی پیش با انتشار ویدئویی در حساب کاربری خود در توییتر اعلام کرد که بازی روز شنبه بارسلونا و آلمریا که در نوکمپ برگزار می شود، از او خواهد بود. آخرین بازی با پیراهن بارسلونا و آخرین بازی فوتبال آن زمان، کار او خواهد بود.

ویدیوی دو دقیقه و پانزده ثانیه ای پیکه از بازنشستگی و خداحافظی احساسی اش با بارسلونا و هوادارانش


سرویس خبر شماره: 1851720
12 نوامبر 1401 در 09:29 ب.ظ
7.5 هزار |

13نقطه نظر

ویدئوی احساسی پیکه امروز در حالی منتشر شد که نام او در لیست 55 نفره اولیه تیم ملی اسپانیا برای حضور در جام جهانی قطر اعلام شد. همین موضوع اعلام بازنشستگی این ستاره اسپانیایی را بیش از پیش غیرمنتظره و شگفتی اهالی فوتبال را برانگیخت.

پیکه که در کاتالونیا به دنیا آمده است، 18 سال دوران افتخارآفرینی به عنوان یک فوتبالیست حرفه ای داشت. در این مدت او بیش از 35 عنوان قهرمانی را به دست آورد و زیر نظر برخی از بزرگترین مدیران تاریخ فوتبال بازی کرد. پیکه نه تنها در اسپانیا بلکه در انگلیس هم قهرمان لیگ شد. از دیگر افتخارات او می توان به چهار بار قهرمانی در لیگ قهرمانان و یک بار قهرمانی در جام جهانی اشاره کرد. پیکه با 800 بازی فوتبال بازنشسته خواهد شد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

پیکه در این ویدئو گفت: همیشه گفته ام که بعد از بارسلونا برای هیچ تیم دیگری بازی نخواهم کرد. این تصمیم نهایی من است. شنبه آخرین بازی من در نیوکمپ خواهد بود“.