بند آزادسازی میلیارد یورویی برای بازیکن مهم/ بارسلونا او را از دست نخواهد داد

پائو کوبارسی و لمینه یامال هر دو اوایل این فصل به تیم اصلی بارسلونا پیوستند. کوبارسی به اندازه یامال مورد توجه قرار نگرفته است، اما او همچنین فصل فوق العاده ای را پشت سر می گذارد، به خصوص که فقط 17 سال سن دارد. با وجود سن کم، او به بازیکن ثابت غول های کاتالان تبدیل شده است و ژاوی هرناندز او را به اینیگو مارتینز باتجربه در مرکز دفاع ترجیح می دهد.

بارسلونا به شدت روی کوبارسی حساب می کند، اما تا حدودی در خطر از دست دادن او به قیمت ارزان است زیرا قرارداد فعلی او فقط 10 میلیون یورو دارد. این سوال توجه باشگاه های لیگ برتری را به خود جلب کرده است اما این نوجوان قصد ندارد به این زودی ها کاتالونیا را ترک کند.

بارسلونا در حال مذاکره با اطرافیان کوبارچی است و موندو دپورتیوو گزارش می دهد که پیشنهادی در حال حاضر روی میز است که زمانی که او ژانویه آینده 18 ساله شود، اجرایی خواهد شد. این قرارداد پنج سال به طول خواهد انجامید و بند آزادسازی آن به میزان قابل توجهی افزایش می یابد و به یک میلیارد یورو می رسد. رقمی که معادل بند آزادسازی لمینه یامال است که با باشگاه بر سر شرایط مشابه به توافق رسیده است.

هر چه زودتر قرارداد کوبارسی تکمیل شود، برای بارسلونا بهتر است. او استعداد فوق العاده ای دارد و شکی نیست که می تواند در آینده به بازیکنی در سطح جهانی تبدیل شود.

بیشتر بدانید:

سرویس اخبار فوتبال خارجی