بند فسخ تغییر کرد: سرنوشت هلند در دستان گواردیولا



مجله اخبار فوتبال خارجی

اما اکنون شرایط کاملاً تغییر کرده است. مارکا تایید کرده است که تعهد اولاند به سیتی به آینده گواردیولا در این باشگاه بستگی دارد. در صورت تمدید قرارداد پپ، بند آزادسازی قرارداد ستاره نروژی افزایش خواهد یافت.

1831214

بنابراین با توجه به اینکه سرمربی کاتالان در نوامبر سال گذشته تا ژوئن 2025 قرارداد خود را تمدید کرد، بند فسخ قرارداد اولاند به طور خودکار تمدید شد و در سال 2025 به 200 میلیون یورو بازگشت.

این فرمولی بود که قبلاً در قراردادهایی که با دو باشگاه دورتموند و سالزبورگ امضا کرده بود استفاده کرده بود و به خوبی می دانست. در واقع این توصیه مینو رایولا، مدیر برنامه دیرهنگام او بود که پس از مرگش توسط جانشین او به طور کامل دنبال شد.

گفته می شد که او دو بند آزادسازی متفاوت دارد و شرایط آنها این بود که اگر در سال 2024 سیتی را ترک کند، بند فسخ او 200 میلیون یورو و اگر در سال 2025 جدا شود، 175 میلیون یورو خواهد بود. اما این دو مقدار بسته به عملکرد ورزشی می تواند تغییر کند و کاهش یابد.

گواردیولا در سال 2016 هدایت سیتی را برعهده گرفت و از آن زمان آن را به قدرتمندترین باشگاه لیگ برتر انگلیس تبدیل کرده است. او در این فصل به کمک اهداف این بازیکن قصد دارد به آرزوی دیرینه خود یعنی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا جامه عمل بپوشاند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هالند تابستان گذشته از بوروسیا دورتموند جدا شد و به منچسترسیتی پیوست و در همان زمان اعلام شد که بندهای فسخ متفاوتی در قرارداد او وجود دارد.

بند آزادسازی ارلینگ هالند ستاره منچسترسیتی با تمدید قرارداد پپ گواردیولا تغییر کرد.

بند فسخ تغییر کرد: سرنوشت هلند در دستان گواردیولا

حالا باشگاه هایی که به دنبال خرید این بازیکن بودند مسیر دیگری را پیش رو دارند. گفته می شود پاری سن ژرمن آماده است برای این بازیکن نزدیک به 200 میلیون یورو بپردازد، اما این انتقال روی لیونل مسی، سرخیو راموس و نیمار تاثیر خواهد گذاشت.

قرارداد فعلی هلند با سیتی در ژوئن 2027 به پایان می رسد. او تا کنون در این فصل موفق به زدن 39 گل برای سیتی در تمامی رقابت ها شده و با پیشی گرفتن از آرین روبن به جمع 20 گلزن برتر لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کرده است.

1832393
از طرفی رئال مادرید همزمان و به موازات بررسی شرایط جذب کیلیان امباپه و زیر نظر گرفتن وضعیت او به فکر این بازیکن است.


سرویس خبر شماره: 1896361
27 مارس 1401 ساعت 09:19
1.7 هزار |

0نقطه نظر