بنزما و پوتیاس بهترین بازیکنان سال یوفا (عکس)

یوفا در مراسم قرعه کشی فصل آینده بهترین های فصل گذشته را معرفی کرد. یکی از مهم ترین جوایز بهترین فوتبالیست سال به ستاره فرانسوی رئال مادرید رسید. بنزما فصل گذشته 12 بار در لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفت و 15 گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کریم بنزما که سال گذشته فصل درخشانی را پشت سر گذاشت و با هم تیمی هایش در رئال مادرید قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد، امشب از سوی یوفا به عنوان بهترین فوتبالیست مردان سال 2022 معرفی شد.

در فوتبال بانوان جایزه بهترین فوتبالیست فصل گذشته به الکسیا پوتیاس رسید. کاپیتان تیم زنان بارسلونا و بازیکن تیم ملی اسپانیا فصل گذشته در پیراهن زنان بارسا و لاروخا درخشید و بسیاری از کارشناسان فوتبال زنان او را بهترین بازیکن فوتبال جهان می‌دانستند. او سال گذشته برنده این جایزه شد.

جالب اینجاست که پوتیاس قبل از شروع رقابت های یورو 2022 بانوان مصدوم شد و نتوانست به همراه تیم ملی کشورش در این رقابت ها شرکت کند. او امشب برای دریافت جایزه خود به آرامی روی صحنه رفت.



مجله اخبار فوتبال خارجی

کریم بنزما و الکسیا پوتیاس جایزه بهترین فوتبالیست سال یوفا را در دو رده مردان و زنان دریافت کردند.

بنزما و پوتیاس بهترین بازیکنان سال یوفا (عکس)

بنزما قرار است امسال جایزه انفرادی دیگری را کسب کند. توپ طلایی. رئال مادرید با درخشش بنزما فصل درخشانی را پشت سر گذاشت و جدای از قهرمانی در لیگ قهرمانان و لالیگا، سوپرکاپ اسپانیا و سوپرکاپ اروپا را نیز به دست آورد.


سرویس خبر شماره: 1840295
سپتامبر 03, 1401 @ 22:05
3.8K |

6نقطه نظر