بنی مک کارتی سرمربی منچستریونایتد آماده انتقال به تیم کایزر چیفز آفریقای جنوبی است – اخبار نقل و انتقالات و اخبار منچستریونایتد

منچستریونایتد منتظر تابستان شلوغی است که در اولدترافورد درآمدها و خروجی های زیادی پیش بینی شده است.

با توجه به ورود اخیر INEOS، تغییرات عمده ای در تیم بازی و کارکنان پشتیبان وجود دارد.

بنی مک کارتی، مربی مهاجم، یکی از کسانی است که احتمالا در ماه‌های آینده باشگاه را ترک خواهد کرد و اشاره‌ای به انتقال احتمالی خود در آینده کرده است.

همانطور که توسط مطبوعات آفریقای جنوبی گزارش شده است، مهاجم سابق لیگ برتر ممکن است در راه بازگشت به سرزمین مادری خود برای مدیریت تیم لیگ برتر، کایزر چیفز باشد.

مک کارتی نگران بود که آیا بازگشت به وطن برایش جالب است یا نه و افسانه آفریقایی پذیرفت که رد کردن یک حرکت سخت است.

اگر فرصتی برای مربیگری کایزر چیفز پیش بیاید، بدیهی است که باید بنشینید و به آن فکر کنید. مک کارتی گفت، همانطور که گفتم، شما به یک موسسه نه نمی گویید.

این بازیکن 46 ساله از زمان پیوستن به کادر مربیگری اریک ده هاگ یک چهره محبوب بوده است اما انتظار می رود در پایان قراردادش راه خود را از این باشگاه جدا کند.

یکی از دوستان نزدیک ایجنت مک کارتی تایید کرد که قرارداد او در پایان ماه ژوئن تمام می شود و او انتظار خروج هم برای مشتری خود و هم برای تن هاگ را دارد.

من می دانم که قرارداد بنی در منچستر یو در ژوئن به پایان می رسد و تن هاگ تا آن زمان در MU (منچستریونایتد) نخواهد بود. بنابراین، باور کنید، بنی می رود.

با این حال، آینده تن هاگ هنوز توسط هیئت مدیره که در حال بررسی پایان فصل خود قبل از اعلام خبر هستند، تصمیم گیری نشده است.

موقعیت تن هاگ در منچستر با کسب سیزدهمین جام جام حذفی و جواز حضور در لیگ اروپا در فصل آینده، قوی تر از یک ماه پیش به نظر می رسد.

اینکه آیا آینده مک کارتی به Ten Hag بستگی دارد یا خیر، باید دید، اما هر دو مشتاقانه منتظر نتیجه بررسی INEOS هستند.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/05/30/manchester-united-coach-benni-mccarthy-open-to-a-move-to-south-african-side-kaizer-chiefs-280965/ منبع: