بن جاکوبز به روز رسانی در مورد سرمایه گذاری بالقوه قطری لیورپول ارائه می دهد



https://www.empireofthekop.com/2023/01/26/jacobs-liverpool-qatari-investment/ منبع:

آینده مالکیت لیورپول در حال حاضر روشن نیست، اما بن جاکوبز ادعا کرده است که باشگاه به سمت سرمایه گذاری اقلیت پیش می رود و هیچ علاقه چشمگیری از سوی سرمایه گذاران قطری وجود نداشته است.

داشتن مالکانی با سابقه حقوق بشری مشکوک در سرپرستی باشگاه شما مطمئناً ایده آل نخواهد بود، اما حمایت مالی عظیمی که آنها به میز ارائه می کنند چیزی است که مطمئناً هواداران را هیجان زده می کند.

اخیراً شایعات حاکی از آن است که سرمایه گذاران قطری علاقه مند به انتقال تیم آنفیلد هستند و این حرکتی است که می تواند باعث عدم اطمینان در بین هواداران لیورپول شود.

– بن جیکوبز (@JacobsBen) 26 ژانویه 2023

زمانی که FSG بیانیه ای را در ماه نوامبر منتشر کرد، به نظر می رسید که باشگاه را برای فروش قرار دهد یا حداقل از طرف های علاقه مند به سرمایه گذاری دعوت کند، اما هنوز هیچ به روز رسانی قابل توجهی از آن زمان وجود ندارد.

قطعاً عربستان سعودی به #MUFC علاقه دارد. فوریه یک ماه کلیدی پس از بررسی اولیه انجام شد. سپس تعدادی از گروه‌ها را در فهرست نهایی خواهیم دید. #LFC به سمت سرمایه گذاری اقلیت می رود. هنوز هیچ چیز قابل توجهی از قطر نیست.

و در حین تکمیل یک جلسه پرسش و پاسخ در حساب توییتر خود، جیکوبز روزنامه نگار CBS Sports به سوالی در مورد وضعیت مالکیت منچستریونایتد و لیورپول پاسخ داد.

40 درصد از قرض های تابستانی لیورپول شکست خورد – سیستم قرضی این باشگاه چه شد؟

قطعا برخی از علاقه عربستان به #MUFC. فوریه یک ماه کلیدی پس از بررسی اولیه انجام شد. سپس تعدادی از گروه‌ها را در فهرست نهایی خواهیم دید. #LFC به سمت سرمایه گذاری اقلیت حرکت می کند. هنوز هیچ چیز قابل توجهی از قطر نیست.

بیشتر بخوانید: لیورپول به دنبال تکمیل کار قرضی این ماه برای “تقویت” تیم یورگن کلوپ – گزارش

با توجه به اینکه جود بلینگهام هدف اصلی نقل و انتقالات یورگن کلوپ در پایان فصل است، پول زیادی برای آوردن این ملی پوش انگلیسی به مرسی ساید مورد نیاز است.

توییت جیکوبز را در زیر از طریق حساب رسمی توییتر خود بررسی کنید: