بهانه های جالب مهاجم نساجی پس از بقا


سرویس خبر شماره: 2025152
10 ژوئن 1403 در 1:21 ب.ظ.
3.2 هزار |

5نقطه نظر

بازی های آسیایی ما را از قهرمانی دور کرد.

فرزاد زمهران بابت نتایج ضعیف این تیم در این فصل از هواداران و مالک باشگاه نساجی عذرخواهی کرد.

بهانه های جالب مهاجم نساجی پس از بقا

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، نساجی در هفته بیست و نهم با برتری 5 گل مقابل هوادار بقای خود در لیگ برتر را قطعی کرد تا در هفته پایانی مسابقات بدون استرس به مصاف فولاد برود. فرزاد زمهران درباره این دیدار به خبرنگار ما گفت: فکر نمی کردیم با 5 گل پیروز شویم، اما برای برد وارد مسابقه شدیم، اما اگر به هفته آخر نرسیدیم می توانیم با هواداران در همان یک بازی کار را تمام کنیم. همخوانی داشتن. و بازی آخر را با استرس کمتر در حضور هوادارانمان انجام دهیم و خدا را شکر این اتفاق افتاد.

او ادامه داد: در نیمه اول کمی محتاط تر بازی کردیم تا اول شکست نخوریم. ما توانستیم توقف کنیم و گل بزنیم اما در نیمه دوم با توجه به ده نفره و برنامه ای که داشتیم، فضای بیشتری به دست آوردیم و توانستیم گل های بیشتری بزنیم و یک پیروزی عالی کسب کنیم.

زمهران درباره تاثیر تجربه حضور بی صدا و الهام بخش هواداران در پیروزی مهم نساجی گفت: به هر حال آقای الهامی بازیکنان را می شناخت و آنالیز خوبی هم انجام داده بودیم. همین آنالیز خوب یکی از دلایل پیروزی ما در این دیدار بود.

2028097

این بازیکن که یکی از گل های نساجی را در آن بازی به ثمر رساند، گفت: خدا را شکر که توانستم به امتیاز تیم کمک کنم و بخشی از روزی بودم که زنده ماندیم و توانستیم سه امتیاز خوب کسب کنیم.

وی درباره دلیل نتایج ضعیف نساجی در این فصل توضیح داد: امسال واقعا خجالت کشیدیم. این فصل صحبت های آسیایی داشتیم و تیم بهتری نسبت به سال های قبل تعطیل شد و هزینه ها بیشتر شد اما فکر می کنم آن بازی های آسیایی باعث شد از لیگ فاصله بگیریم. این تیم هم در لیگ و هم در آسیا توانایی و پتانسیل بازی را نداشت و در مقطعی از فصل به شدت تحت فشار بودیم.

زمهران تاکید کرد: قهرمانی ایران به گونه ای است که اگر از ابتدا خوب شروع نکنی و امتیاز از دست بدهی، سخت می شود. در دوره ای که در اوج بازی هایمان بودیم، مسابقات آسیایی ما شروع شد و باعث شد قهرمانی را از دست بدهیم، اما خدا را شکر به گونه ای تمام شد که توانستیم تیم را حفظ کنیم و باعث شرمساری بیشتر هواداران نشویم.

2028216

بازیکن نساجی با اشاره به حمایت هواداران این تیم گفت: یک بار دیگر از هواداران به خاطر این فصل سخت عذرخواهی می کنم و از حمایت آنها در چند هفته گذشته تشکر می کنم. شاید اگر آنها در کنار ما نبودند نمی توانستیم در این شرایط سخت تیم را حفظ کنیم و در بازی های سخت پیروز شویم. من از آنها تشکر می کنم که همیشه به عنوان دوازدهمین دوست ما با ما هستند.

در پایان می گوید: از مالک باشگاه آقای حدادیان هم تشکر می کنم که در این فصل با اینکه هزینه زیادی کرد و نتوانست نتیجه دلخواه را ببیند اما باز هم در هفته های آخر عقب نشینی نکرد و حتی کاری برای باشگاه انجام داد. اولین بار در ایران هواداران ما می توانند پرواز کنند و بازی ما را تماشا کنند. ما در اصفهان و اهواز اسکان داده شدیم. از جناب حدادیان به خاطر علاقه ای که به این تیم و تعصبی که نسبت به استانش دارند سپاسگزاریم و خدا را شکر که باعث شرمساری هواداران و مالک باشگاه نشد.

مجله اخبار فوتبال داخلی