بهترین اخبار آسیایی برای طرفداران نساجی

مدیرعامل باشگاه نساجی از احتمال تغییر ورزشگاه میزبانی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا خبر داد.

بهترین اخبار آسیایی برای طرفداران نساجی

همچنین روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران نیز با انتشار اطلاعیه ای که خبر خوبی برای هواداران این تیم خواهد بود، بیان کرد: با رایزنی و تنظیم نامه هایی بین باشگاه نساجی و شرکت توسعه و تجهیزات اماکن ورزشی، احتمال برگزاری مسابقات شمال آسیا در تهران افزایش یافته است.

صادق درودگر، مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران گفت: ابتدا ورزشگاه نقش جهان اصفهان را معرفی کردیم اما در تمرین اخیر نساجی در قائم شهر، تماشاگران درخواست کردند که ورزشگاه نزدیک تری برای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا معرفی شود تا هواداران اهالی استان مازندران می توانند در ورزشگاه حضور داشته باشند.

مدیرعامل باشگاه نساجی یادآور شد: در حال بررسی هستیم و در ابتدای هفته رسما اعلام می کنیم که ورزشگاه خانگی ما در لیگ قهرمانان آسیا کجا خواهد بود.

در ادامه اطلاعیه روابط عمومی باشگاه نساجی آمده است: «پیش از این ورزشگاه نقش جهان به عنوان برترین ورزشگاه آسیایی انتخابی حرفه ای معرفی شده بود. اکنون با همت و تلاش آقایان حدادیان و درودگر برای رفاه حال هواداران عزیز باشگاه نساجی احتمالا حداقل سه دوره مسابقات آسیایی نساجی در تهران برگزار خواهد شد.»



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1947609
10 جولای 1402 در 00:26
1.8K |

1نقطه نظر

قهرمان حذفی احتمالا در تهران بازی خواهد کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، وضعیت نامناسب ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر و امکانات این شهر برای میزبانی لیگ قهرمانان آسیا باعث عدم موافقت کنفدراسیون فوتبال آسیا شد و همین موضوع باعث شد تا باشگاه نساجی مازندران تصمیم به میزبانی بگیرد. مسابقات آن در مرحله گروهی برای برگزاری این مسابقات در ورزشگاه نقش جهان اصفهان اما ظاهرا حالا این برنامه تغییر کرده است.