بهترین امتیاز تاتنهام در جشنواره مصدومیت!

اما در دقیقه 65 هری کین، بهترین گلزن تاتنهام، از فاصله نزدیک دژان کولوسفسکی را پشت سر گذاشت تا باز هم تاتنهام پیش بیفتد.

1833496
1833497

در حالی که بازی در وقت قانونی تمام شد و ساعت در استادیوم سنت مری 3+90 دقیقه را نشان می داد، سار میتلند-نایلز را با خطا در محوطه جریمه به زمین آورد تا داور نقطه پنالتی را اعلام کند. جیمز وارد پروس پشت توپ ایستاد و دروازه فورستر را باز کرد تا مردان کونته نتوانند با پیروزی از انتهای تیم خارج شوند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

تاتنهام در وقت های تلف شده نیمه اول دروازه را باز کرد و در دقیقه 1+45 پاس سون هیونگ مین به پدرو پورو رسید و ضربه محکم او ابتدا به تیر دروازه برخورد کرد و سپس وارد دروازه ساوتهمپتون شد تا شاگردان کونته در نیمه اول پیروز شوند. 1-0 به پایان برسد.

1833494
1833495

کمتر از 10 دقیقه بعد اسپرز موفق شد اختلاف خود را به دو گل برساند. ایوان پریسیچ که تابستان گذشته از اینتر به تاتنهام پیوست، توپ را از کنار خط دفاعی ساوتهمپتون به پشت دروازه فرستاد تا اولین گل خود را برای تاتنهام به ثمر برساند.

1833498
1833499

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در هفته بیست و هشتم لیگ برتر، تاتنهام به خانه ساوتهمپتون رفت تا با این تیم در ورزشگاه سنت مری دیدار کند.

اما این پایان کار ساوتهمپتون نبود و در دقیقه 77 تئو والکات که یک پاس گل داشت این بار به عنوان آقای گل ظاهر شد و اختلاف را به یک گل رساند.

شاگردان کونته در صورت پیروزی در این بازی می توانند با دو بازی بیشتر از منچستریونایتد موقتاً از این تیم سبقت بگیرند و به رده سوم جدول لیگ برتر صعود کنند.


سرویس خبر شماره: 1896480
Mar 27, 1401 @ 8:55 ب.ظ
2K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

با شروع نیمه دوم، ساوتهمپتون زود به تاتنهام پاسخ داد و چه آدامز با پاس تئو والکات گل تساوی را به ثمر رساند.

امشب تاتنهام در خانه ساوتهمپتون به مصاف این تیم رفت که با یک پنالتی که در وقت های تلف شده به حریف داده شد، با نتیجه 3-3 متوقف شد.

بهترین امتیاز تاتنهام در جشنواره مصدومیت!

37 دقیقه ابتدایی این دیدار شاهد اتفاقات عجیبی بود و چهار بازیکن دو تیم به دلیل مصدومیت مجبور به تعویض شدند. ابتدا ریچارلیسون بازیکن تاتنهام در دقیقه 5 به دلیل مصدومیت جای خود را به دژان کولوسفسکی داد. در دقیقه 8 نوبت به ساوتهمپتون رسید تا آرمل بلا کوچاپ را به دلیل مصدومیت بیرون بکشد و محمد سالیسو را وارد زمین کند. در دقیقه 34 یان بدناریک مصدوم شد و زمین را به مقصد ساوتهمپتون ترک کرد تا جای آینسلی میتلند-نایلز را بگیرد. بن دیویس دومین مصدومیت تاتنهام در دقیقه 37 بود که به جای آن ایوان پریشیچ به زمین فرستاده شد.