بهترین بازیکن لیورپول از دیدگاه فن دایک: نه صلاح!

وی در پاسخ به این سوال که بهترین بازیکنی که در کنار او در تیم ملی هلند بازی کرده کیست، افزود: در تیم ملی باید از فرانکی دی یونگ نام ببرم که بهترین بازیکن این تیم است.
فن دایک از زمان پیوستن به لیورپول در ژانویه 2018، در کنار فیرمینو بازی کرده و با حضور این بازیکن برزیلی در فهرست، از تمام افتخارات و جام ها از جمله لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا برخوردار بوده است. .



مجله اخبار فوتبال خارجی

ویرجیل فن دایک، مدافع لیورپول بهترین بازیکنی که در این باشگاه با او بازی کرده را انتخاب کرده است.

بهترین بازیکن لیورپول از دیدگاه فن دایک: نه صلاح!


سرویس خبر شماره: 1854231
28 نوامبر 1401 ساعت 11:57 |
2.7 هزار |

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فن دایک این روزها در اردوی تیم ملی هلند حضور دارد و خود را برای همراهی این تیم در جام جهانی 2022 قطر آماده می کند.
این بازیکن در این فصل نیز مانند بسیاری دیگر از بازیکنان لیورپول نتوانسته نمایش درخشانی برای این تیم داشته باشد، اما امیدوار است بتواند به روزهای اوج درخشش با تیم ملی کشورش در قطر بازگردد.
فن دایک در گفتگو با کانال یوتیوب Pitchside درباره انتخاب بهترین بازیکن لیورپول گفت: انتخاب من روبرتو فیرمینو است. در عین حال، من به خوبی می دانم که بازی مقابل او به عنوان یک مدافع چقدر سخت است، زیرا او خیلی به عقب حرکت می کند. البته بعد از او می توانم از بازیکنانی مانند محمد صلاح، سادیو مانه و تیاگو نام ببرم. بازی با این بازیکنان برای من واقعا لذت بخش است.