بهترین خارجی تاریخ لیگ برتر استقلال مشخص شد

با وجود اینکه وینفرد شفر در ابتدای لیگ هفدهم به استقلال آمد و تیم لیگ هجدهم زیر نظر او تعطیل شد، اما 5 هفته طول کشید تا در فصلی که از ابتدا هدایت آبی ها را برعهده داشت به 6 امتیاز برسد. استقلال شفر در دو بازی ابتدایی مقابل تیم های پیکان و ذوب آهنله با نتیجه 0-0 و 2-2 متوقف شد.

استقلال در هفته سوم با نتیجه 3 بر صفر تراکتورسازی تبریز را در هم کوبید اما در هفته چهارم با یک گل مغلوب پارس جنوبی جم شد. او در دیدار هفته پنجم مقابل فولاد با تساوی بدون گل متوقف شد تا در نهایت به امتیاز 6 برسد.

شاگردان استقلالی آندره آ استراماچونی در لیگ نوزدهم در اولین دیدار با یک گل مغلوب ماشین سازی تبریز شدند. در بازی دوم مقابل فولاد نیز با تساوی یک بر یک به پایان رسید. استقلال در هفته سوم با همین نتیجه این بار مقابل نفت مسجد سلیمان متوقف شد. در هفته چهار استقلال دربی را با یک گل شکست داد. شاگردان استراماچونی در هفته پنجم مقابل ذوب آهن به تساوی 2 بر 2 دست یافتند. در نهایت استقلال در هفته ششم موفق شد در ورزشگاه آزادی گل گهر 2 بر یک سیرجان را شکست دهد و به امتیاز ششم برسد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

رولاند کخ آلمانی فصل را در لیگ دوم حرفه ای با برتری 3-1 مقابل پاس تهران آغاز کرد. تیمش در هفته دوم با یک گل مقابل صنعت نفت آبادان شکست خورد. آبی پوشان در هفته سوم در خانه مقابل سپاهان با نتیجه 3 بر 2 شکست خوردند. استقلال در هفته چهارم مقابل میزبان ابومسلم مشهد به نتیجه 2-2 رضایت داد. برای اتمام. در هفته پنجم استقلال رولاند کخ با برتری 3 بر صفر مقابل ملوان هفتمین امتیاز فصل را به دست آورد.