بهترین دفاع راست قهرمانی ایران را ترک می کند

به گزارش “ورزش”، رامین رضاییان پس از پیروزی سپاهان مقابل مس کرمان در ورزشگاه باهنر کرمان و با وجود ازدحام جمعیت مقابل اتوبوس سپاهان، به همراه پیام به دو بازیکن نیاز داشتند که مقابل خبرنگاران ایستاده و به سوالات آنها پاسخ دهند. صحبت های دو بازیکن کلیدی سپاهان در این فصل بوی جدایی می داد، اما در این بین بحث رامین رضاییان بحث برانگیز است.
سپاهانی ها از ابتدای فصل می دانستند که پیام فریش با قراردادی قرضی از پورتیموننسه به اردوی این تیم می پیوندد و در پایان فصل می رود، اما برای رضاییان قضیه فرق می کند و این بازیکن قرارداد قرضی امضا کرده است. اردوگاه طلای پوشان. در ابتدای فصل اصفهانی ها اضافه شدند.
با این حال رامین رضاییان تردیدها در مورد ادامه حضورش در سپاهان را زمانی افزایش داد که در مصاحبه خود پس از پیروزی مقابل مس کرمان ضمن تبریک به پرسپولیس و نپذیرفتن این موضوع که این تیم در راه قهرمانی کمک شد، از کم کاری تیمش گفت. قهرمانی به خاطر سهل انگاری در مقابل ملوان بود و درباره سپاهان اینطور صحبت کرد:تیم باید نقاط ضعف خود را بداند. به امید خدا برای سال آینده تیم قدرتمندی تشکیل دهند که می خواهند قهرمان شوند. لحظات حساس را نمی توان برای سه چهار سال از دست داد.

1880112

بلافاصله پس از این اظهارات، خبرنگاری از رامین رضاییان پرسید که آیا در سپاهان می ماند یا خیر که او پاسخ داد: این را به هواداران خوب سپاهان می گویم که در یک سال گذشته از هیچ تلاشی برای رامین رضاییان دریغ نکرده اند. همشون کنارم بودند. سالی که در شهر خوب اصفهان بودم شاید 5 بار از خانه بیرون نیامدم. من روی فوتبالم متمرکز بودم تا بهترین عملکردم را ارائه دهم. چون می خواستم خیلی چیزها را در فوتبال ثابت کنم. حتی من در ابتدای فصل از قطر پیشنهاد داشتم اما قراردادم با سپاهان 20 درصد آن پیشنهاد هم نبود. اصلا قابل مقایسه نبود اما با جان و دل به سپاهان آمدم و می خواستم از هیچ چیز غفلت نکنم و خیلی چیزها را ثابت کنم، اما اتفاقاتی افتاد که در پایان بازی (مسابقه با مس کرمان) یاد نایب قهرمانی با پرسپولیس افتادم. . هواداران در آن روز تیم را تشویق کردند و در سال های بعد قهرمان شدند. امروز به هواداران خوب سپاهان که در پایان بازی تیمشان را تشویق کردند تبریک می گویم. مطمئنم سپاهان روزهای خوبی را با این هواداران خواهد داشت.»
پس از صحبت های رامین رضاییان، همین روزنامه نگار بار دیگر این سوال را مطرح کرد که آیا در سپاهان می ماند یا خیر که وی در پاسخ گفت: نمی دانم چه خبر است. در فوتبالم یاد گرفتم که در روز شروع فصل فوتبال با قلب و روحم برای تیمی که در آن عضو هستم بازی کنم. امسال یکی از سال هایی بود که خیلی تمرکز کردم و سختی کشیدم. می خواستم با جان و دل برای این تیم بازی کنم تا شرمنده آنها نباشم. اگر مشکلی در من دیدند، باید مرا ببخشند.»

1837567

خبرنگار دیگری در همان لحظه میان صحبت های رامین رضاییان مداخله کرد و از او پرسید که آیا با هواداران سپاهان خداحافظی می کنی که او با این سوال پاسخ داد: درباره پایان فصل صحبت می کنم و دوست دارم در مورد فصل گذشته.» منظورم این است که این تیم یکی از بهترین تیم‌های ایران بود و چیزی از ارزش‌هایش کم نشد که قهرمان نشد. فوتبال همین است.”

همانطور که از جزییات این مصاحبه مهم کم دیده شده در آخرین روز لیگ برتر به دلیل قهرمانی پرسپولیس مطلع شدید، رامین رضاییان به طور تلویحی از هواداران سپاهان و این تیم دفاع کرده است. اما ماجرا وقتی جالب می شود که در نظر بگیریم مدافع راست تیم ملی سپاهان در ابتدای فصل با قراردادی دو ساله به اردوی طلای پوشان اضافه شد و با وجود اینکه بعد از بازی مقابل به سه سوال متوالی درباره آینده خود با پاسخ های مبهم پاسخ داد. مس کرمان، احتمال حضور او در قرارداد بسیار زیاد است که به رضاییان اجازه جدایی می دهد تا بتواند با وجود قرارداد دو ساله با هواداران سپاهان خداحافظی کند.
این روزها مربیان و بازیکنان پس از فصل پرمشغله ای که در آن جام جهانی در قطر برگزار شد، در حال استراحت هستند، اما بدون شک سرنوشت و آینده رامین رضاییان یکی از مهم ترین اخبار فوتبال ایران خواهد بود و باشگاه سپاهان یکی از خبرهای مهم فوتبال ایران خواهد بود. ستاره های فصل اجازه جدایی آسان را نمی دهد. باید منتظر ماند و دید صحبت های رامین رضاییان چه واکنشی از سوی باشگاه و خود این بازیکن خواهد داشت.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1940125
ژوئن 06, 1402 در 01:38
10.1 هزار امتیاز خبر|

3نقطه نظر

رامین در آرزوی لژیونر شدن دوباره است.

مصاحبه دو قسمتی رامین رضاییان پس از برد برابر مس کرمان آنطور که باید و شاید بازتاب پیدا نکرد.

بهترین دفاع راست قهرمانی ایران را ترک می کند