بهترین های This Is Anfield در 2022: انحصاری هندرسون، فیلم آنفیلد و موارد دیگر – لیورپول اف سی

در حالی که سال 2022 به پایان می رسد و لیورپول یک جام Carabao، یک جام حذفی و یک جامعه سپر را ارائه می دهد، نگاهی به بهترین بازی This Is Anfield در طول سال می اندازیم.

در نوامبر، سیا کولیسی، کاپیتان قهرمان جام جهانی راگبی آفریقای جنوبی صحبت کرد دستیار تحریریه این آنفیلد، جک سیر درباره عشقش به باشگاه لیورپول و روابط شکوفا با یورگن کلوپ.

در ماه مارس، کالین رودی از گروه باکینگهام توضیح داد در حالی که اندی هیوز، مدیر عامل LFC، پروژه “در هدف” بود گفت که “خوشحال است” با پیشرفت

This Is Anfield مصاحبه های اختصاصی با برخی از افسانه های درگیر از جمله جیمی کاراگر، دیرک کویت، ولادیمیر اسمایسر و مارتین اسکرتل برگزار کرد.

همه ویدیوهای Anfield Road End ما را می توان یافت اینجا.

در نهایت، اگر قبلاً این کار را نکرده‌اید، حتماً مشترک شوید این کانال یوتیوب آنفیلد است برای تمام محتوای ویدیویی که نیاز دارید.

در طول سال، This Is Anfield تصاویر ویدئویی و به‌روزرسانی‌های منحصربه‌فردی را منتشر کرده است که پیشرفت‌های حاصل در توسعه مجدد جاده آنفیلد را نشان می‌دهد.

جف گولدینگ نویسنده فیلم داستان تعدادی از افسانه ای ترین بازیکنان LFC را تعریف کرد.

ویدیوی بیشتر

در طول جام جهانی، ما طرفداران را با آزمون‌های نام خانوادگی بازیکنان AZ آزمایش کردیم، در حالی که سایر آزمون‌های اخیر شامل 33 تیمی است که ترنت الکساندر-آرنولد در برابر آنها کمک کرده است و 115 هم تیمی جوردن هندرسون در لیورپول.

به لیست پخش بالا نگاهی بیندازید و از بهترین محتوای ما تا کنون لذت ببرید!

2JACCCW اتوبوس های تیم مردان و زنان لیورپول در طول رژه جام در لیورپول.  تاریخ تصویر: یکشنبه 29 مه 2022.

انواع آزمون‌های چالش‌برانگیز به حامیان این امکان را می‌دهد تا دانش خود را در مورد همه چیزهای LFC، از رویدادهای جاری گرفته تا آزمون‌هایی که پیرامون بازیکنان و تیم‌های سال‌های گذشته انجام می‌شوند، آزمایش کنند.

انحصاری ما با هندرسون را به طور کامل در اینجا بخوانید.

مصاحبه های دیگر

لیورپول، انگلستان - جمعه، 25 مارس 2022: دیرک کویت در یک روز رسانه ای باز در مرکز آموزشی AXA قبل از بازی Legends بین لیورپول FC و بارسلونا.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

اگر از This Is Anfield لذت می برید و می خواهید از پوشش مستقل لیورپول FC ما حمایت کنید، لطفاً در نظر بگیرید که یک عضو شوید عضو حق بیمه. همچنین از دسترسی بدون آگهی به وب سایت و شانس شرکت در مسابقات انحصاری لذت خواهید برد. برای یک دوره آزمایشی رایگان 7 روزه در اینجا ثبت نام کنید.

https://www.thisisanfield.com/2022/12/the-best-of-this-is-anfield-in-2022-henderson-exclusive-anfield-footage-and-more/ منبع:

در یک مصاحبه 16 دقیقه ای، کاپیتان موفقیت باشگاه تحت هدایت یورگن کلوپ را منعکس کرد، بازیکنی را انتخاب کرد که او را در تمرین غافلگیر کرد و در مورد آنچه که برای تبدیل شدن به یک بازیکن لیورپول لازم است صحبت کرد.

گفتگوی اختصاصی با کاپیتان لیورپول

جوردن هندرسون به مناسبت آغاز اولین زندگینامه خود در ماه اکتبر، با مت لدسون، سردبیر This Is Anfield به گفتگو درباره زندگی خود به عنوان کاپیتان لیورپول نشست.

برخی از دیگر مجموعه‌های عکس امسال ما شامل 26 عکس از بازیکنان لیورپول در دوران جوانی، هر بازیکن لیورپول در اولین بازی خود برای باشگاه، 21 عکس از Boot Room Boys لیورپول و هر نقاشی دیواری لیورپول FC است.

نگاهی به 10 عکس از LFC مورد علاقه This Is Anfield در سال 2022، از بردهای جام، رژه و آنفیلد جنوبی بیندازید!

This Is Anfield هر کنفرانس مطبوعاتی قبل و بعد از بازی با کلوپ را به همراه محتوای متنوع دیگر از جمله ویژگی ها و مصاحبه ها ارائه می دهد.

اگر از This Is Anfield لذت می برید و می خواهید از پوشش مستقل لیورپول FC ما حمایت کنید، لطفاً در نظر بگیرید که یک عضو شوید عضو حق بیمه. همچنین از دسترسی بدون آگهی به وب سایت و شانس شرکت در مسابقات انحصاری لذت خواهید برد. برای یک دوره آزمایشی رایگان 7 روزه در اینجا ثبت نام کنید.

فیلم پایان جاده آنفیلد

اسطوره های لیورپول در ماه مارس در آنفیلد به مصاف بارسلونا رفتند، قبل از یک ضربه دو سر خانگی و خارج از خانه مقابل منچستریونایتد در اواخر سال.

واکنش هندرسون زمانی که مت آمار قابل توجهی را در مورد یازده نفری که فینال لیگ قهرمانان 2019 را آغاز کردند، توضیح داد، چیزی دیدنی بود!

آنها شامل سفر جان بارنز برای تبدیل شدن به یکی از بهترین های لیورپول، چگونگی تبدیل شدن فیل نیل به پرافتخارترین بازیکن باشگاه، میراث پیچیده کوین کیگان و یان کالاگان – دارنده رکورد غیرقابل جبران قرمزها بود.

آزمون ها

https://www.youtube.com/watch?v=videoseries

یک ماه بعد، ما توانستیم خود را به اشتراک بگذاریم اولین ویدیوی پهپاد بر فراز آنفیلد، و از آن زمان فیلمی را منتشر کرده اند که کار روی آن را نشان می دهد لایه بالایی، خرپا سقف، یک زمین جدیدو اخیراً، an به روز رسانی در طول جام جهانی

در طول سال، This Is Anfield یک فروشگاه یکپارچه برای آزمون‌های مربوط به باشگاه لیورپول بوده است.

همه آزمون‌های This Is Anfield را می‌توانید در اینجا پیدا کنید.

عکس ها

قدردانی از بازیکنان لیورپول