بهترین گلزن اروپا؛ لوا 10 دقیقه هت تریک کرد

روبرت لواندوفسکی امشب مقابل سالزبورگ در 10 دقیقه و 23 ثانیه هت تریک کرد و تعداد گل های خود را در این فصل در لیگ قهرمانان اروپا به 12 رساند. او این تعداد گل را در 8 بازی به ثمر رساند. او در دقیقه 23 سه گل به ثمر رساند، قبل از اینکه مارکو سیمونه و روزنبورگ از میلان رکورد سریعترین هت تریک را پس از یک بازی لیگ قهرمانان اروپا در سال 1996 با زمان 24 دقیقه ثبت کنند. این پنجمین هت تریک لواندوفسکی در UCL بود و تنها مسی و رونالدو 8 امتیاز با او فاصله دارند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

روبرت لواندوفسکی در دقیقه دوم با ضربه ای خطرناک دروازه سالزبورگ را تهدید کرد اما دروازه بان توپ را مهار کرد. تنها ده دقیقه بعد این بازیکن در محوطه جریمه حریف تعادل خود را از دست داد تا تیمش پنالتی بگیرد. خود لوا پشت ضربه ایستاد و آن را تبدیل به گل کرد. ده دقیقه بعد بایرن بار دیگر با کمک VAR صاحب پنالتی شد و لواندوفسکی آن را به گل دوم خود و تیمش تبدیل کرد.

این پایان کار نبود و دو دقیقه بعد از گل دوم، لواندوفسکی گل سوم را به ثمر رساند. او در موقعیت تک به تک با دروازه بان توپ را به او پاس داد و با یک ضربه آهسته به تیرک دروازه، هت تریک سریع خود را کامل کرد. مهاجم بایرن با اولین گل خود در بازی امشب مهاجم اول فصل شد و تعداد گل های خود را در تمامی رقابت ها به 40 رساند. لواندوفسکی در هفت سال گذشته به طور مداوم بیش از 40 گل در هر فصل به ثمر رسانده است و او این رکورد را امسال در حضور همه مهاجمان تکرار کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بایرن مونیخ امشب در حالی که در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان سالزبورگ بود، با گل دقیقه 90 از شکست فرار کرد. این تیم اما بازی امشب را تهاجمی آغاز کرد و با درخشش مهاجم لهستانی خود خیلی سریع گل اول را به ثمر رساند. ستاره هجومی بایرن از همان دقیقه اول مشتاق گلزنی بود و شب سختی برای مدافعان و دروازه بان سالزبورگ رقم خورد.


سرویس خبر شماره: 1814417 |
18 جولای 1400 ساعت 00:22 |
2,127 امتیاز خبر|

2نظرات

رکوردی جدید به نام گلزن تمام نشدنی بایرن؛

مهاجم لهستانی بایرن مونیخ با گلزنی در بازی امشب مقابل سالزبورگ تنها در 23 دقیقه هت تریک کرد.