به آلبی سلسته خوش آمدید: فرصتی عالی برای سارقان

در ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود، زنی که از ماشین‌های بدون چرخ فیلم می‌گیرد، می‌گوید: «کسی که در چنین شبی یک ماشین چهار چرخ را می‌دزدد، اگر کسی مزاحمش شود، به راحتی کسی را می‌کشد.

اما چند خانواده آرژانتینی وقتی از صبح زود به جایی که ماشین هایشان را پارک کرده بودند و خسته از انتظار و استقبال از اتوبوس تیم ملی خود بازگشتند، شگفت زده شدند. سارقان لاستیک های حداقل 25 خودرو را در کنار بزرگراه ریچیری و در منطقه Camino de Sintura سرقت کرده بودند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شب گذشته خیابان های بوئنوس آیرس، پایتخت آرژانتین یکی از شادترین شب های خود را سپری کرد و ده ها هزار نفر از ساکنان این شهر برای استقبال از آلبی سلسته، قهرمان جام جهانی قطر، در این شهر گرد هم آمدند. راه رسیدن به اتوبوس تیم .

رسانه های آرژانتینی گزارش دادند که برخی از خودروهای پارک شده هر چهار چرخ خود را گم کرده اند. گزارش ها حاکی از آن است که اقلام مفقود شده شکایتی به پلیس ارائه نکرده اند، اما عکس هایی از این حادثه که امروز در شبکه های اجتماعی منتشر شد، خبرساز شد.

سرقت زنجیره ای لاستیک خودروهای مردمی که شب گذشته برای استقبال از کاروان آرژانتینی به بوینس آیرس تجمع کرده بودند خبرساز شد.

به آلبی سلسته خوش آمدید: فرصتی عالی برای سارقان


سرویس خبر شماره: 1860387
29 دسامبر 1401 ساعت 19:40
10.6 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

رسانه های آرژانتینی از پلیس بوئنوس آیرس به دلیل ناتوانی در حفظ امنیت شهر در چنین شب مهمی انتقاد کرده و می گویند تصاویر منتشر شده نشان می دهد هیچ نشانه ای از حضور پلیس در منطقه پرواز شهر وجود ندارد. پس از آن بود که پلیس شهرداری اعلام کرد 3 هزار نیروی انتظامی برای تامین امنیت پایتخت در هنگام پذیرایی از تیم ملی در خیابان ها حضور خواهند داشت.



مجله اخبار فوتبال خارجی