به تلاش ها برای اوبا ادامه دهید. چلسی هنوز امیدوار است


سرویس خبر شماره: 1841521
10 سپتامبر 1401 @ 10:59 ق.ظ |
1.1 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

رهبران چلسی همچنان امیدوار به جذب پیر امریک اوبامیانگ، مهاجم بارسلونا هستند.

به تلاش ها برای اوبا ادامه دهید.  چلسی هنوز امیدوار است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اوبامیانگ قرار است چند ماه پس از پیوستن به بارسلونا از این باشگاه جدا شود و مدیران چلسی همچنان در تلاش هستند تا او را متقاعد کنند که به لندن بازگردد.
این مهاجم گابنی در فوریه امسال تصمیم گرفت لندن را به مقصد بارسلونا ترک کند و قرارداد خود را با آرسنال برای بازی در نیوکمپ زیر نظر ژاوی به پایان رساند.
اما جذب روبرت لواندوفسکی و رافینیا، تمدید قرارداد با عثمان دمبله، بازگشت آنسو فاتی از مصدومیت و حضور آنسو فاتی باعث شد که جای زیادی در ترکیب تیم برای او وجود نداشته باشد. سران بارسا با توجه به شرایط مالی این باشگاه از فروش خودداری کردند و از او استقبال کردند.


چلسی به طور جدی پس از جدایی تیمو ورنر و روملو لوکاکو به دنبال جذب یک مهاجم است و توماس توخل نیز مشتاق است تا با ستاره سابق خود در بروسیا دورتموند متحد شود.
اگرچه گفته می شود دو باشگاه با یکدیگر به توافق رسیده اند، اما اوبا هنوز با چلسی بر سر بندهای شخصی به توافق نرسیده است، اما حالا فابریزیو رومانو مدعی شده است که چلسی هنوز امید خود را از دست نداده و کنار کشیده است. از پایان پنجره نقل و انتقالات، این بازیکن را رسما به استمفوردبریج منتقل کنید.
بسیاری بر این باورند که اتفاقی که این هفته برای اوبامیانگ و خانواده اش در بارسلونا افتاد و دزدی از خانه اش، قفل شدن و ضرب و شتم خانه اش، می تواند روند انتقال را تسریع کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی