به تنهایی توصیه می شود؛ واران باید رهبر خط دفاعی منچستر باشد

در اواسط این فصل، اوله گونار سلوسچر از یونایتد اخراج شد و رالف رانگنیک به طور موقت جایگزین او شد، اما از ابتدا قرار بود سرمربی آلمانی در پایان فصل به سرمربی دیگری واگذار شود و مدیر فنی باشگاه باشد. خودش هفته گذشته، اریک تون هوخ، سرمربی فعلی آژاکس به عنوان سرمربی فصل آینده یونایتد منصوب شد.

مایکل سیلوستر، مدافع سابق یونایتد معتقد است که رافا واران می تواند رهبر جدید خط دفاعی یونایتد باشد. واران تابستان گذشته از رئال به یونایتد پیوست اما فصل خوبی را پشت سر نگذاشته است. واران در مورد واران گفت: واران هر آنچه که برای رهبری خط دفاعی یونایتد نیاز دارد را دارد. شخصاً می تواند یک قدم به جلو بردارد و خیلی بهتر از این فصل کار کند. او یکی از بهترین مدافعان جهان است و در این شکی نیست. این فصل برای او سخت بوده است زیرا به تیمی با فضای متفاوتی پیوسته بود. مصدومیت نیز مانع از نشان دادن کیفیت واقعی او شده است. واران یک مدافع بزرگ در رئال بود و همه چیز را با تیم به دست آورد، بنابراین هیچ شکی در توانایی او وجود ندارد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، منچستریونایتد فصل بد و غم انگیز دیگری را پشت سر می گذارد و برای پنجمین سال متوالی بدون جام می ماند. یونایتد از سال 2013 تاکنون هیچ عنوان قهرمانی در لیگ برتر را کسب نکرده است و این تا 10 سال دیگر خواهد بود. سال 2017 همچنین آخرین باری بود که منچستریونایتد یک جام را به دست آورد. آنها زیر نظر ژوزه مورینیو با شکست مقابل آژاکس قهرمان لیگ اروپا شدند.

رافائل واران مدافع سابق منچستریونایتد به عنوان بازیکنی شایسته برای هدایت خط دفاعی شیاطین سرخ دیده می شود.

سیلوستر ادامه داد: در بازی اخیر مقابل آرسنال (شکست 3-1) واران پس از مدت ها به میادین بازگشته بود و نباید او را قضاوت کرد. خط دفاعی یونایتد اصلا خوب کار نکرده است و در این شرایط نتیجه گرفتن در زمین حریف سخت می شود. واران در بهترین حالت خود نبود، اما نباید او را سرزنش کرد. واران فصل آینده بهتر خواهد بود و باید خط دفاع تیمش را رهبری کند.”



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1821906 |
08 ارديبهشت 1401 ساعت 22:32 |
8,922 امتیاز خبر|

1نظرات

مایکل سیلوستر: