به جان مادرم قسم این تیم سقوط نمی کند/این تیم حق باخت به استقلال را نداشت



ابراهیم تهامی وضعیت نگران کننده سه تیم خوزستانی را ناراحت کننده دانست و گفت: با توجه به اینکه بچه آبادانی هستم واقعا نگران تیم صنعت نفت هستم زیرا مردم آبادان از این تیم خوشحال هستند و اگر این تیم سقوط کند. ، فکر کنم میمیرم آبادان افسرده میشه. آقایان و بانوان آبادانی از تیم نفت راضی هستند، تیمی که وضعیت خوبی ندارد، البته امیدوارم سهراب بختیاری زاده به گونه ای کار کند که سهمیه خوزستان و شهر آبادان حفظ شود. نخست وزیر. لیگ.

این پیشکسوت فوتبال خوزستان درباره وضعیت تیم فولاد نیز بیان کرد: این تیم از نظر مالی و حمایت هواداران پشتوانه بسیار قوی دارد و امیدوارم النامه که تجربه کافی برای سرمربیگری فعلی ندارد. فولاد می تواند هدایت این تیم را بر عهده بگیرد چرا که خوزستانی ها باید از شرایط فعلی خارج شوند. النامه پسر خوب و با شخصیتی است اما برای شروع کارش به عنوان سرمربی زود بود و فولاد در این مرحله به یک مربی باتجربه نیاز داشت.

تهامی درباره وضعیت استقلال خوزستان نیز گفت: من استقلال خوزستان را بهتر از فولاد و صنعت نفت آبادان می بینم. این تیم بازی های بسیار خوبی انجام می دهد و حتی در دیدار مقابل استقلال تهران هم این تیم مستحق شکست نبود. به خود پورموسوی هم گفتم، قسم می خورم که تیم شما از این بحران خارج می شود و در رده های بالای جدول قرار می گیرد.

این فوتبالیست پیشکسوت افزود: متاسفم برای مدیرانی که مدیرانی را برای نیمکت نشینی سه تیم لیگ برتری و حتی لیگ برتر خوزستان تعیین می کنند که حتی لباس ورزشی هم به تن ندارند اما الان روی نیمکت هستند. نیمکت تیم های خوزستانی

بیشتر بخوانید: سرمربی سپاهان به هوا بازگشت



سرویس داخلی اخبار فوتبال