به جز طاسی، امیدوارم بقیه خصوصیاتم به پدرم برگردد!


سرویس خبر شماره: 1985136
16 دسامبر 1402 در 3:45 ق.ظ.
8.7 هزار امتیاز خبر|

4نقطه نظر

مارکوس تورام:

مارکوس تورام ستاره اینتر می گوید که او به توصیه پدرش برای پیوستن به اینتر عمل کرده و امیدوار است در همه چیز به جز طاسی مانند او باشد.

به جز طاسی، امیدوارم بقیه خصوصیاتم به پدرم برگردد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، این بازیکن 26 ساله در 19 بازی رسمی برای اینتر در سری آ و لیگ قهرمانان اروپا، 6 گل و 10 پاس گل برای اینتر به ثمر رساند. این ملی پوش فرانسوی ابتدا قرار بود به اینتر بپیوندد، اما مصدومیت شدید قرارداد او را به تاخیر انداخت و در نهایت پس از پایان قراردادش با بوروسیا مونشن گلادباخ، به عنوان بازیکن آزاد به آبی ها پیوست.

تورام به Sky Sports Italia گفت: “دو سال پیش، قبل از اینکه مصدوم شوم، با پیرو آوسیلیو صحبت کردم. او من را به عنوان یک مهاجم دید و این چیزی بود که باعث شد فکر کنم اینتر انتخاب درستی است.”
او در مورد همکاری با لائوتارو مارتینز صحبت کرد: “لائوتارو بهترین مهاجم جهان است. هرکسی که در کنار او بازی کند مشکلی برای گلزنی نخواهد داشت. این یک تجربه جدید برای من است، یک شهر جدید و یک لیگ جدید و من سعی می کنم یاد بگیرم و از هر ثانیه قدردانی کنم. چیزی که من را بیشتر در مورد این تیم مجذوب می کند این است که همه به خوبی با هم کنار می آیند و از گذراندن وقت با هم لذت می برند. دیدنش خوبه.»

1963334

انتظارات بیشتری از بازیکنی با نام خانوادگی تورام وجود دارد، به خصوص در سری آ که پدرش برای پارما و یوونتوس بازی می کرد.

او این فشارها را توضیح داد: “ما یک رابطه معمولی پدر و پسری داریم. او با من صحبت می کند که چگونه در زندگی ام، در فوتبالم، در هر جایی که باید باشم. او واقعاً به من کمک کرد تا تبدیل به فردی شوم که امروز هستم. بهترین توصیه او تا به حال کاری که او در کودکی با من انجام داد این بود که هر لحظه کاری را انجام دهم که دوستش دارم و از آن لذت می برم. او به من احترام و اهمیت این واقعیت را یاد داد که ما همه مثل هم هستیم، همه ما نیاز داریم که با هم خوب زندگی کنیم. او می خواست به آن ملحق شود. او من را به اینتر توصیه کرد و در حال حاضر از آنها بسیار راضی هستم. امیدوارم بتوانم مثل او باشم.»

با این حال، یک منطقه وجود دارد که مارکوس امیدوار است راه پدر معروفش را دنبال نکند. “بابام دیگه مو نداره پس من نگران اون ژنم!

مجله اخبار فوتبال خارجی