به درگیری نیازمند در رختکن واکنش نشان دهید و نقش جهان را ترک کنید


سرویس خبر شماره: 2008089
20 مارس 1402 در 11:43 ب.ظ.
12000 |

12نقطه نظر

پیام عذرخواهی کرد و بعد از پایان مسابقه رفت.

پیام تاسین پس از چندین سال حضور در سپاهان سخت ترین بازی خود را پشت سر گذاشت و پس از جابه جایی او بین دو نیمه، شایعات زیادی درباره او مطرح شد.

به درگیری نیازمند در رختکن واکنش نشان دهید و نقش جهان را ترک کنید

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، «پیام نظام، دروازه بان ملی پوش سپاهان تا پایان دیدار سپاهان مقابل پیکان تهران در رختکن ورزشگاه نقش جهان حضور داشت و پیگیر وضعیت این تیم بود. تیم با نگرانی و اندوه.”

جملات فوق خلاصه واکنش مسعود سعیدی مدیر رسانه ای تیم فوتبال سپاهان پس از شایعه درگیری در رختکن سپاهان بین دو نیمه بازی با پیکان و خروج زودهنگام از ورزشگاه توسط تیم فوتبال سپاهان است. مدافع تیم ملی اصفهانی.

متن کامل واکنش مدیر رسانه سپاهان به اتفاقات بازی با پیکان و شایعات پس از آن را می خوانید:
پیام در بین دو نیمه در رختکن از بازیکنان و کادر فنی سپاهان عذرخواهی کرد و پس از پایان بازی ورزشگاه را ترک کرد.
همه بازیکنان و اعضای کادر فنی سپاهان از نتایج اخیر ناراضی هستند اما هیچ درگیری بین بازیکنان سپاهان بعد از بازی و رختکن رخ نداده و مشخص نیست که برخی شایعات و اخبار سطحی با چه هدفی همراه هستند.

2000143

هیچ کدام از ما فراموش نکرده ایم که پیام عزیز در بدترین روزهای امسال چگونه فداکارانه از ما حمایت کرد و ماه ها هجمه و تهمت را تحمل کرد تا در شرایطی که بسیاری از مردم از بحران های سپاهان خوشحال هستند، هیچ مشکلی به مشکلات تیم اضافه نشد.

سپاهان سه دروازه بان خوب مثل پیام نظام، نیما میرزازاد و محمدصادق صالحی دارد که همگی با تمام وجود به میدان می روند تا نام این تیم را مطرح کنند.

همه قسم می خورند که با عزم و حمایت هواداران عزیز طلایدیل به شرایط خوب برگردند.

مجله اخبار فوتبال داخلی