به روز رسانی پیشرفته رومانو در مورد جانشین بلینگهام لیورپول

اگرچه این به‌روزرسانی چندانی نیست از نظر اینکه ما در چه مرحله‌ای از این معامله قرار داریم، اما بر اساس آخرین گزارش‌های روزنامه‌نگار نقل و انتقالات ایتالیایی است که نشان می‌دهد ما ۹۰ درصد این حرکت را انجام داده‌ایم – بنابراین مطمئناً مثبت‌تر شدن بیشتر است. یک چیز خوب.

https://www.empireofthekop.com/2023/05/24/romanos-update-liverpools-bellingham/ منبع:با توجه به اینکه ژاک تالبوت هافبک آرژانتینی را «جایگزین بلینگهام» برای قرمزها می‌داند، همه ما باید بسیار خوشحال باشیم که به نظر می‌رسد هدف اصلی جدید خود را برای بازسازی تابستان امسال به دست آوریم.

نوشتن برای گرفتار آفسایدفابریزیو رومانو گفت: “مذاکرات بر سر قرارداد احتمالی الکسیس مک آلیستر، هافبک برایتون ادامه دارد.”.

یورگن کلوپ همیشه دوست دارد در پنجره نقل و انتقالات سریع عمل کند و بتواند از خدمات مردی که در حال حاضر 50000 پوند در هفته درآمد دارد (از طریق کاپولوژی) به سرعت، به این معنی است که او می تواند از یک پیش فصل کامل از آشنایی با هم تیمی های جدید خود لذت ببرد.

تابستان شلوغی برای لیورپول در نظر گرفته شده است و به نظر می رسد مذاکرات به خوبی پیش می رود تا ما مردی را به خدمت بگیریم که به وضوح در دستور کار اهداف قرار دارد، به طوری که ما خیلی سریع عمل می کنیم.

معرفی کتاب: عبور از پارک با استیو مک ماهون و کوین شیدی 🔴🤝🔵

الکسیس مک آلیستر به دلیل تجربه بازی در لیگ برتر، قهرمانی در جام جهانی و تنها 24 سال سن، مطمئناً یک گزینه قوی است – بنابراین کاملاً منطقی است که ما علاقه مند به انجام یک قرارداد باشیم.

بیشتر بخوانید: آخرین: لیورپول تمام امید خود را برای خرید جود بلینگهام از دست نداده – تالبوت