به ستاره لیورپول گفته شد آنفیلد را ترک کند تا بتواند تمام پتانسیل خود را به کار گیرد.

اگرچه سخت است ببینیم که بازیکن بین المللی ایرلند به زودی جایگزین شماره 1 ما به عنوان گزینه اول شود، اما او تا سال 2026 با این باشگاه قرارداد دارد و به وضوح از دروازه بان سابق آ اس رم چیزهای زیادی یاد گرفته است.

بیشتر بخوانید: کودی گاکپو بازیکن جدید لیورپول اعتراف کرد که فکر می کرد به منچستریونایتد می پیوندد

هر بار که از او دعوت می شود عملکرد خوبی داشته است، بنابراین انتظار می رود که تعدادی از باشگاه ها وضعیت را زیر نظر داشته باشند.

او هنوز جوان است و آینده بسیار امیدوار کننده ای در پیش دارد و اگرچه ما می دانیم که لنون از کجا آمده است، ما دوست داریم که کلهر را برای مدت قابل پیش بینی در آنفیلد ببینیم.

اگر او به دنبال بازی منظم در تیم اصلی باشد، انتقال قرضی ممکن است مورد توجه قرار گیرد، زیرا نمی‌توانیم ببینیم که باشگاه به او اجازه می‌دهد به‌زودی برای همیشه جدا شود، مگر اینکه این چیزی باشد که او برای خودش تلاش کند.


اختصاصی: تک تک کلمات مصاحبه سفیان امرابات ما با اناس باخار – آیا مراکشی برای قرمزها امضا می کند؟

توپ‌باز جوان در حال حاضر شاگرد آلیسون بکر است، اما برای قرمزها در رقابت‌های جام حذفی داخلی حضور دارد.

او در فصل گذشته جام اتحادیه ما فوق‌العاده بود و پس از اینکه در فینال چلسی را در ضربات پنالتی شکست دادیم، با پیروزی به پایان رسید – این بازیکن 24 ساله حتی به میدان رفت و ضربه نقطه‌ای خود را در ضربات ضربات وارد دروازه کرد.

کلهر باید لیورپول را ترک کند تا تمام پتانسیل خود را به کار گیرد. سرمربی سابق سلتیک به Football Odds (از طریق کاپ تایمز). جانشین آلیسون بکر برای او دشوار خواهد بود. با این حال او هنوز جوان است و فوتبال زیادی در پیش دارد. من مطمئن هستم که او و یورگن کلوپ در این مورد صحبت می کردند.

زندگی یک دروازه بان انتخاب دوم، به ویژه فردی به استعداد کلهر، مطمئناً ایده آل نیست، اما او مورد علاقه شدید هواداران در آنفیلد است.

https://www.empireofthekop.com/2023/01/01/liverpool-star-told-to-leave-anfield/ منبع:

نیل لنون معتقد است که کاومهین کلهر باید لیورپول را ترک کند تا “تمام پتانسیل خود را برآورده کند”.