به نظر شما چرا پولی که از پرسپولیس می گیرم حق من نیست؟ / پیشنهادهای زیادی داشتم اما یحیی قراردادم را پذیرفت.

نه چیز خاصی نداشتم یحیی مربی خوبی است و حتی زمانی که بازی نمی کردم مخالفتی نداشتم. او از این به بعد تغییر نگرش داده و چند مربی خارجی در کادر فنی پرسپولیس حضور دارند.

در مورد قرارداد با پرسپولیس صحبت کنید. به نظر می رسد همه چیز حل شده است؟

مشکل از من نبود. هیچ وقت دوست نداشتم پرسپولیس با مشکل جدی مواجه شود اما از طرفی باید دنبال حقم می رفتم. همه می دانند که من چقدر پرسپولیس را دوست دارم و نیازی به اثبات آن ندارم. مشکلاتی برایم پیش آمد که راهی جز جدایی نمانده بود.

من قبلاً در مورد آن صحبت کرده ام و چیز جدیدی برای گفتن ندارم.

پیگیر نتایج پرسپولیس هستی؟

شاید همه چیز را نمی دانند. من عاشق پرسپولیس هستم اما چاره دیگری نداشتم. دوست دارم هواداران را همیشه شاد ببینم و برای پرسپولیس آرزوی موفقیت دارم. فکر می کنم در گذشته برخی از مدیران پرسپولیس درباره من حرف هایی زدند که روی روحیه هواداران تاثیر منفی داشت.

چه بگویم من 6 سال در پرسپولیس بودم و همیشه سعی کردم در همه زمینه ها حرفه ای باشم. چرا می گویند من مستحق این حقوق نبودم؟ اصلا شبیه به آن نیست. چند سال پیش با باشگاه صحبت کردم و گفتم که شرایط برایم راضی کننده نیست، پیشنهادهای خوبی داشتم اما در نهایت با مدیرعامل وقت (انصاری فر) برای امضای قرارداد جدیدم به توافق رسیدیم و آقای گل محمدی هم پذیرفت. یادتان نرود وقتی 6 ماه حقوق نگرفته بودم از پرسپولیس رفتم و 200 هزار دلار بدهکار بودم.

امیدوارم نتایج خوبی داشته باشد.

چرا ماجرای شما و پرسپولیس اینقدر طولانی شد؟

وضعیت دروازه بان های ایرانی برای جام جهانی را چطور می بینید؟

شرایطت در تیم وراجیت چطور است؟

آره. من بخش مهمی از زندگی ورزشی ام را در این تیم گذراندم و کاملا طبیعی است که به این تیم علاقه دارم. پرسپولیس نتایج خوبی کسب کرده و مطمئنا شانس اول قهرمانی است. آنها با ادامه این روند قهرمان می شوند. پرسپولیس قبل از شروع فصل بازیکنان خوب و باکیفیتی داشت که شانس قهرمانی گل محمدی را افزایش می دهد. البته چند تیم دیگر نیز به دنبال کسب عنوان قهرمانی هستند و رقابت در بالای جدول فشرده است.

با یحیی اختلاف داشتی؟

برخی معتقدند رادوشویچ مستحق دریافت چنین مبلغی از پرسپولیس نبود.

بله، ما مدتی است که در حال مذاکره برای حل این موضوع هستیم. در نهایت توافق کردیم که مطالبات من طی یک سال آینده به صورت مرحله ای پرداخت شود.

همه چیز خوب پیش می رود و من از همه چیز راضی هستم. من و خانواده ام از بازگشت به کرواسی بسیار خوشحالیم. البته باید از ایرانیان تشکر ویژه ای داشته باشم، زیرا من و خانواده ام خاطرات بسیار خوبی از زندگی در این کشور داریم.

فکر می کنی ایران قهرمان جام جهانی شود؟

بازگشت کی روش چطور؟

من اخبار را دنبال می کنم. برای تیم ملی ایران در جام جهانی آرزوی موفقیت دارم.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

بوژیدار رادوشویچ دروازه بان سابق پرسپولیس جدایی پرتلاطمی از این تیم داشت و حتی از این باشگاه گلایه کرد. این موضوع به مذاق برخی از هواداران پرسپولیس خوش نیامد اما رادو برای دریافت اقساطی درخواست خود با مسئولان پرسپولیس معامله کرد. رادوشویچ باشگاه را ترک کرد زیرا بسیاری از پیشکسوتان باشگاه همچنان محمدحسن انصاری فر را به دلیل امضای قرارداد 3 ساله با او مقصر می دانند.

آیا می دانید به خاطر این اتفاقات و شکایتی که از باشگاه کرده اید، برخی از هواداران پرسپولیس از دست شما عصبانی هستند؟

وضعیت تیم ملی فوتبال ایران را هم دنبال می کنید؟

حرف خاصی برای گفتن ندارم فقط باید در مورد اخراج اسکوچیچ صحبت کنم، این مربی در شرایط سختی ایران را به جام جهانی رساند و حق داشت روی نیمکت تیم ملی ایران در قطر بنشیند اما برخورد اسکوچیچ اصلا درست نبود.

در این مدت بارها از داود فنایی سرمربی سابق پرسپولیس انتقاد کردید. علتش چه بود؟

ایران دروازه بان های خوبی دارد اما بیرانوند از نظر فنی در سطح دیگری است. او بی نظیر و با تجربه است و در ایران رقیبی ندارد. بیرانوند در دور قبل با مهار پنالتی رونالدو خود را به فوتبال جهان معرفی کرد.