به نظر می رسد که کواربکان Buccaneers در طول OTA ها در حال مبارزه هستند

ویدیوهای خارج از برنامه تمرینی خارج از فصل باکس، می‌فیلد و تراسک را لرزان نشان می‌داد. اولین کلیپ که توسط دسته @Ed_in_Columbus در توییتر ارسال شده است، میفیلد را نشان می‌دهد که در حال عقب‌نشینی با یک مته معمولی است. به نظر می رسد که دیوید ولز یک شیب کوتاه به داخل می دود و به دنبال توپ می گردد. اما می‌فیلد از روی دست‌های دراز شده‌اش عبور می‌کند و پاس معمولی ۱۰ یارد را دشوار می‌کند.

تا آنجایی که بازار نمایندگان آزاد پیش می رود، انتخاب ها در آنجا کم است. برخی از نام‌های موجود عبارتند از: Carson Wentz، Teddy Bridgewater، و Nick Foles، که هیچ‌کدام از آن‌ها نمی‌توانند کار اولیه را نسبت به دو QB که قبلاً برای Buccaneers در نظر گرفته‌اند، به دست آورند.


راهنماهای شرط بندی NFL که ممکن است دوست داشته باشید




https://sportslens.com/news/look-buccaneers-quarterbacks-appear-to-struggle-during-otas/ منبع:

مشخص نیست که آیا تیم با اتاق کوارتربک سوار خواهد شد، زیرا در حال حاضر مونتاژ شده است. پیش نویس NFL به پایان رسیده است، و تامپا بی یک مشتری احتمالی QB را انتخاب نکرد، اما هنوز فصل های خارج از فصل زیادی وجود دارد.

از طريق @ed_in_columbus | #NFL pic.twitter.com/RA7hkSucEo

– لوگان بی رابینسون (@LogansTwitty) 23 مه 2023

بیکر میفیلد در حال گرم کردن برای OTA شماره 1 اینجا در تامپا. #GoBucs pic.twitter.com/UtNtt9yRm4

از آن زمان، فهرست تنها به دلیل غیبت تام برادی ضعیف‌تر شده است. اگر امیدوارند به برد 6.5 پیش بینی شده خود نزدیک شوند، به QB های فعلی خود برای افزایش کارها نیاز دارند.

در همان تمرینی که میفیلد اجرا کرد، وضعیت برای تراسک خیلی بهتر نشد. تراسک به جای اینکه توپ را بالای سر گیرنده ببرد، خیلی زود در تحویلش بود و یک توپ کاملا غیرقابل گرفتن پرتاب کرد که پس از حدود 15 یارد هوایی برگشت.

اکثر تیم‌ها در سراسر لیگ در حال حاضر سیگنال‌های خود را برای فصل آماده کرده‌اند، یا حداقل یک نبرد بالقوه در اردوی تمرینی برای اینکه ببینند چه کسی برتر است. اما افرادی هستند که آینده نزدیک خود را بلاتکلیف دارند که بوکانیرز می تواند به آنها نگاه کند. اگر 49ers او را در دسترس قرار دهند، آیا آنها علاقه مند به معامله برای تری لنس هستند؟

انتظارات در خلیج تامپا برای فصل NFL 2023 کم خواهد بود. همانطور که امروز وجود دارد، آنها با سه تیم دیگر برای دومین طولانی ترین شانس سوپربول در +10000 برابر هستند، تنها بالاتر از آریزونا کاردینال ها که با 15000+ آمده اند. فصل گذشته، Buccaneers با ثبت رکورد شکست 8-9، NFC South را به دست آورد و در راند Wild Card به کابوی ها سقوط کرد.

Tampa Bay Buccaneers از داشتن بهترین کوارتربک تمام دوران به داشتن یکی از ضعیف ترین واحدهای موقعیتی لیگ در تنها یک فصل خارج از فصل تبدیل شد. بیکر می‌فیلد و کایل تراسک بازیکنانی هستند که در کمپ تمرینی با آن مبارزه می‌کنند، اما بازگشت زودهنگام چندان امیدوارکننده نیست.

می‌فیلد، تراسک ظاهراً در OTAهای Buccaneers مبارزه می‌کنند