به نظر می رسد گریس کلینتون در پنجره نقل و انتقالات ژانویه به صورت قرضی برود – اخبار منچستریونایتد و اخبار نقل و انتقالات

کلینتون در تابستان پس از ترک اورتون به دلیل کمبود وقت برای قرمزها قرارداد امضا کرد.

برنامه ما همیشه همراه با گریس بود، و او احتمالاً به صورت قرضی در این پنجره بازی خواهد کرد، اما به شرطی که بتواند زمان بازی را به دست آورد تا بتواند کارهایی را که می تواند انجام دهد، عملی کند.

در بازی کانتی کاپ مقابل شفیلد یونایتد، که هیچ تاثیری بر پیشرفت یونایتد نداشت، کلینتون حتی روی نیمکت هم که هواداران را در غوغا کرده بود، نام برده نشد.

اینکه کلینتون کجا خواهد رفت هنوز مشخص نشده است.

https://thepeoplesperson.com/2023/01/12/grace-clinton-looks-set-to-go-on-loan-during-january-transfer-window-257923/ منبع:

کاری که ما باید در این پنجره انجام دهیم این است که به طور بالقوه او را به صورت قرضی بفرستیم زیرا ما به دنبال این هستیم که او دقایق ثابتی داشته باشد و در حال حاضر نمی‌توانیم آن را به او بدهیم. ما در شش ماه اول از او خواستیم که اصول و انتظارات ما را بیاموزد تا اگر به اندازه کافی بازی نکرده بود، آن را برای نیم فصل دوم حذف کند.

در کنفرانس مطبوعاتی اوایل امروز، او قصد خود را برای کلینتون در آینده روشن کرد.

او ادامه داد: “بینایی او، مغز او، روشی که من می خواهم مردم بازی کنند. او همه چیز را دارد.»

کلینتون در دیدار دوستانه یونایتد مقابل Birkirkara FC در مالت حضور داشت.

این بازیکن 19 ساله یک بازیکن جوان با رتبه بالا است که در رده های سنی مختلف در سطح بین المللی بازی کرده است.

همه می دانند که من در مورد گریس چه احساسی دارم. او همان چیزی خواهد بود که ما در آینده به دنبالش هستیم.»

در هفته‌های اخیر، مدیر مارک اسکینر به دلیل اینکه علیرغم فرصت‌های متعدد، لحظه‌ای به کلینتون نداده، مورد انتقاد شدید قرار گرفته است.

به طور مشابه، زمانی که یونایتد بین خود و مخالفان در لیگ فاصله انداخته است، هواداران خواستار این هستند که به کلینتون به مدت ده دقیقه یا بیشتر فرصت داده شود، اما اسکینر ترجیح داده است به سراغ تعویض های با تجربه تر برود.

به نظر می رسد گریس کلینتون، جوان منچستریونایتد، با وجود اینکه از زمان ورودش در تابستان، حتی یک بازی رقابتی برای قرمزها انجام نداده، به صورت قرضی منچستریونایتد را ترک خواهد کرد.