به نظر می رسید بازیکنان سیتی نمی خواستند به فینال بروند



سرویس خبر شماره: 1822869 |
15 ارديبهشت 1401 ساعت 19:30 |
8,476 امتیاز خبر|

3نظرات

رئال اعتماد به نفس فوق العاده ای دارد

وسلی اسنایدر، ستاره سابق رئال مادرید معتقد است تفاوت این تیم با سیتی در بازی دیشب، قدرت اعتماد به نفس و انگیزه صعود به فینال بود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شب گذشته چهره تیم دوم راه یافته به فینال لیگ قهرمانان مشخص شد. رئال در بازی برگشت خود مقابل سیتی در برنابئو 3-1 پیروز شد و قرار است در 7 ژوئن در پاریس به مصاف لیورپول برود. رئال بازی رفت را 4-3 شکست داد و تا دقیقه 90 بازی برگشت با نتیجه 1-0 پیش بود تا اینکه رودریگو گوئز در دو دقیقه دو گل زد تا اختلاف امتیازات اضافه شود. کریم بنزما در دقیقه 5 وقت اضافه گل سوم را به ثمر رساند تا رئال مادرید یک بازگشت دیدنی را رقم بزند.

وسلی اسنایدر ستاره هلندی سابق رئال مادرید در گفت و گو با ‘RTL 7’ درباره این بازی گفت:“قبلاً گفته ام که رئال به فینال خواهد رفت. همه ما می دانستیم که رئال در برنابئو این قدرت را دارد که پس از شکست از راه دور ریکاوری کند و ورق را برگرداند. البته باید اعتراف کنم که پس از گل ریاض. مهرز، امیدم را از دست داده بودم، اما رئال نشانه‌هایی از زندگی نشان داد و در نهایت ثابت کرد که تا آخرین ثانیه تسلیم نمی‌شوند، وقتی به چهره بازیکنان رئال نگاه می‌کردی، فقط هیچ نشانه‌ای از ناامیدی یا تسلیم شدن ندیدی. بگویم که رئال کیفیت فوق العاده و اعتماد به نفس بالایی دارد.”

اسنایدر ادامه داد: هرچقدر هم که رئال جنگید و امیدوار بود که آن را جبران کند، به نظر نمی رسید سیتی تمایلی به صعود به فینال داشته باشد. به عنوان مثال، زمانی که کوین دی بروین جایگزین شد، شگفت زده شدم. من بازیکنی را در سیتی ندیدم که اشتیاق رفتن به فینال را داشته باشد. حتی ریاض محرز هم اینطور نبود و گلی که زد تنها شوت خوب او در جریان بازی بود. سیتی بیش از حد تحت تأثیر جو برنابئو قرار داشت.



مجله اخبار فوتبال خارجی