به ژاپن شش گل زدیم، انتقام بعدی در راه است

علی نادری مرد باسابقه فوتبال ساحلی که مانند وحید شمسایی ستاره بزرگ داخل سالن ایران، هدایت تیم ملی ایران را بر عهده دارد، پس از کسب عنوان قهرمانی فوتبال ساحلی، نبرد ایران و ژاپن را در فینال یک بر یک به تساوی کشاند. تا به وعده دو تیم تا فینال جام ملت های آسیا که ایران و ژاپن با ستاره بزرگ خود در کنار عربستان، کره جنوبی و استرالیا مدعیان بزرگ قهرمانی خواهند بود، پایبند بماند. .

1835766

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شاید باورش سخت باشد، اما ما در فینال رقابت های ساحلی آسیا مقابل ژاپن با 6 گل پیروز شدیم و بدون ایجاد فرصت مناسب برای هشدار به کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر عدم انتخاب ایران، این تیم باقی مانده را شکست دادیم. مسابقات جام جهانی قبلی که با انتصاب سران کنفدراسیون فوتبال آسیا به دلیل شیوع کرونا برگزار شد، انزجار محض بود.

بعد از فینال ایران و ژاپن در فوتسال و فوتبال ساحلی، با طعم انتقام منتظر فینال این دو تیم در فوتبال و جام ملت های آسیا هستیم.

به ژاپن شش گل زدیم، انتقام بعدی در راه است

ژاپن که در فوتسال ایران همواره در دیداری باورنکردنی رقیب رقابت های آسیایی و جهانی را شکست داده است، در فینال جام ملت های ساحلی جام ملت های آسیا مقابل شاگردان علی نادری در تایلند حرفی برای گفتن نداشت. این نبرد در یک بازی کاملا برتر با نتیجه 6 بر صفر به سود ایران به پایان رسید.

امیر قلانوی برای رسیدن به فینال دوم از سه فینال باید در جنگ احتمالی و بزرگتر ژاپن و سایر رقبا در فینال 2023 قطر پیروز شود. نبردی که اگر بین ایران و ژاپن رخ دهد می تواند با برتری ایران به این سه گانه مهم فوتبال آسیا پایان دهد و انتقام سختی برای شکست ایران در نیمه نهایی آخرین بار باشد و به این سخت پایان دهد. مسابقات آسیایی که این روزها فینال آن برای این دو کشور است. مالک فوتبالیست به پایان می رسد.

جای زخم بر روی صورت تیم ملی فوتسال ایران در مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا که اصالتاً کویت بود، امروز با پیروزی پررنگ مقابل ژاپن در ساحل تایلند و در فینال فوتبال ساحلی جام ملت‌های آسیا التیام یافت.


سرویس خبر شماره: 1897616
آوریل 06, 1402 در 06:14 ب.ظ
33.7 هزار |

دهنقطه نظر

یک طرفه ترین فینال ممکن

همه منتظر درخشش شاگردان امیر قلعه نویی در روزهای بزرگ قطر 2023 خواهیم بود.

1835784



مجله اخبار فوتبال داخلی