بوستون رد ساکس آدام دووال از شکستگی مچ دست رنج می برد

با توجه به کتاب های ورزشی ماساچوست، بوستون رد ساکس 2500+ برای پیروزی در AL East است.

این مهاجم 34 ساله در طول دوران حرفه ای خود برای چندین تیم از جمله سانفرانسیسکو جاینتز، سینسیناتی ردز، بریوز و مارلینز بازی کرده است. او به خاطر ضربات قدرتی و بازوی قوی خود در میدان بیرونی شهرت دارد و انتظار می رفت که در این فصل به ترکیب رد ساکس اضافه شود.

انتظار می رود دووال تا زمان بهبودی چند هفته از دست بدهد. رد ساکس هنوز جدول زمانی برای بازگشت او اعلام نکرده است، اما این احتمال وجود دارد که او بخش قابل توجهی از فصل را از دست بدهد.

از دست دادن دووال ضربه مهمی به رد ساکس است که امیدوار است در این فصل برای یک مقام پلی آف تلاش کند. آنها اکنون باید به دیگر بازیکنان بیرونی مانند الکس وردوگو، راب رفسیندر و رایمل تاپیا تکیه کنند تا جای خالی غیبت دووال را پر کنند.

https://www.nbcsports.com/sites/rsnunited/files/styles/article_hero_image/public/article/hero/Duvall-Adam-USATSI-20408291.jpg

— ایان براون (@IanMBrowne) 10 آوریل 2023

او در حالی که برای آتلانتا بریوز بازی می کرد، همان مچ دستی را مصدوم کرد که در بیشتر فصل MLB 2022 از دور خارج شد. هیچ جدول زمانی برای بازگشت او وجود ندارد.



https://sportslens.com/news/boston-red-sox-adam-duvall-suffers-a-broken-wrist/ منبع:آدام دووال در مچ دست چپ خود دچار شکستگی دیستال رادیوس شده است. هنوز جدول زمانی مشخص نشده است زیرا آنها اطلاعات بیشتری را جمع آوری می کنند اما بدیهی است که حداقل “هفته ها” است. هر شکستگی چهار تا شش هفته طول می کشد تا بهبود یابد.