بوویه: به بچه ها گفتم از شر کرواسی خلاص می شویم!

من به بازیکنان کانادایی افتخار می کنم
من نه تنها از عملکرد بازیکنانم راضی هستم بلکه به آنها افتخار می کنم. اما یک تیم باید در بازی اول سه امتیاز را بگیرد. ما خوش شانس بودیم که امشب پلوتون را بردیم. هدف ما از دست دادن آن بود. اما واقعا از عملکرد بچه ها راضی هستم. آنها نشان دادند که می توانند در جام جهانی حرفی برای گفتن داشته باشند. فکر می کنم آنها باعث افتخار هواداران کانادایی شدند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

کانادا آنقدر خوب بازی کرد که حتی روبرتو مارتینز، سرمربی بلژیک نیز در پایان بازی اعتراف کرد که تیمش خوب نبوده و با تجربه و مهارت بالاتر بازیکنانش توانسته سه امتیاز را کسب کند.

در پایان بازی اولین سوال خبرنگاران از جان هردمن سرمربی کانادا این بود که دلیل تشکیل حلقه کانادایی ها دور سرمربی تیمشان پس از شروع بازی و سوت پایان بازی چیست و هردمن به چه چیزی گفت. آنها


سرویس خبر شماره: 1855203
03 دسامبر 1401 ساعت 01:30
2.9 هزار |

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کانادا امشب جام جهانی 2022 قطر را با شکست یک بر صفر مقابل بلژیک آغاز کرد. کانادایی ها عملکرد مناسبی داشتند و اگر پنالتی نیمه اول آلفونسو دیویس توسط تیبو کورتوا مهار نمی شد، می توانستند بلژیک را شکست دهند. اما در نهایت در اولین بازی خود در این تورنمنت یک بر صفر شکست خوردند.

هردمن در پایان بازی به خبرنگاران گفت:

به بچه ها گفتم نگران نباشید از کرواسی می گذریم
بعد از بازی به بچه ها گفتم شما نشان دادید که بازیکنان سطح جام جهانی هستید و به اینجا تعلق دارید. گفتم بازی بعدی را انجام می دهیم و کرواسی را نابود می کنیم. صرفا – فقط.

جان هردمن، سرمربی کانادا پس از باخت یک بر صفر مقابل بلژیک گفت که به بازیکنانش گفته است ناراحت نشوند زیرا در بازی بعدی کرواسی را نابود خواهند کرد.

بوویه: به بچه ها گفتم از شر کرواسی خلاص می شویم!