بیانات جنجالی رهبری درباره یحیی و درویش



بهروز درفرد که برای تماشای بازی دوستانه تیم ملی 98 با تیم ملی آذربایجان به تبریز سفر کرده بود، در حاشیه این دیدار گفت: خیلی خوشحالم. وقتی استادیوم و زمین ساخته می شود از آن سود می بریم. امیدوارم شاهد این ورزشگاه ها در سراسر کشور باشیم. امروز هم گشایش این سرزمینی است که با ساکنان خوب و خونگرم تبریز شده ایم.

وی سپس در خصوص استعفای یحیی گل محمدی گفت: من مدتی پیش مصاحبه کردم و از آقای یحیی ناامید شدم اما الان از آقای یحیی حمایت می کنم. برای ما غرور پرسپولیس مهم است نه شخص. در حال حاضر پرسپولیس نتایج خوبی می گیرد و حیف است که کم کاری مدیریت باعث اختلافات درون تیمی شود. آقای درویش و هیئت باید تلاش مضاعف کنند. اگر می خواهیم این تیم به مسابقات قهرمانی آسیا راه پیدا کند یا قهرمان کشور شود باید از آنها حمایت کنیم.

مدافع سابق پرسپولیس اضافه کرد: فکر می کنم کم کاری مدیریت است و امیدوارم هرچه سریعتر این مشکلات برطرف شود و آقای یحیی، کادرفنی و تیمشان نتایج خوبی کسب کنند. ، به همین روند ادامه دهید. شرم آور است آقا درویش باید بخوری و بخوابی. اینکه هرکس مدیرعامل پرسپولیس شود فقط یک اسم دارد درست نیست. تیم پرسپولیس باید از هر لحاظ حمایت شود. فکر می کنم از ناحیه مدیریت کمی کم کاری شده است.

وی در پاسخ به اینکه برخی احساس می کنند زمان مناسبی برای این تصمیم یحیی گل محمدی نیست، گفت: قبول دارم. هر چیزی راه و روشی دارد. اگر فوتبال حرفه ای می خواهیم، ​​همه چیز باید حرفه ای باشد. تیم فوتبال یک خانواده است و مشکل در آن است. بنابراین به نظر من یحیی باید بازتر می بود. غم همه این اتفاقات برای مردم و هواداران است. شاید آقای یحیی می خواست اعتراض کند و مدیریت به خود بیاید اما خودش می داند هواداران چقدر نگران و افسرده هستند. یحیی می توانست در فضای دوستانه تری پیش برود. البته ممکن است چندین بار این اتفاق افتاده باشد و جلسه خصوصی داشته باشند، اما به این نتیجه نرسیده اند که یحیی گفته باشد برای ایجاد تغییر چنین اقدامی انجام دهد.

وی در خصوص کسر امتیاز برای پرسپولیس و سپاهان سرگ پوشان گفت: من زیاد درگیر قوانین فوتبال نیستم اما قانون گذاشته اند و احتمالا این باشگاه ها از آن سرپیچی کرده اند. تیم های زیادی در لیگ وجود دارد. چرا از این دو تیم امتیاز گرفته شد؟ آنها احتمالاً مشکلاتی داشتند، اما این مشکلات به مدیریت نیز مربوط می شود. اگر به شما دستور دادند، از آنها اطاعت کنید. آیا قانون می توانم به دلیل اینکه شخص خاصی هستم از چراغ قرمز عبور کنم؟ ما به ریش عادت کرده ایم. برای جلوگیری از این اتفاق قانون را رعایت کنید. خدا خوب نیست. حالا سپاهان خیلی زحمت کشیده بود یا پرسپولیس بعد از آن همه زحمت یک امتیاز از دست داده بود. این به مدیریت ضعیف مدیران باشگاه نیز اشاره دارد.

پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا بعد از جنجالی های پیرامون مصاحبه گل محمدی با او صحبت کرده است یا خیر، پاسخ داد: بله به او گفتم و او هم موافقت کرد. گاهی عصبانی می شویم و حرف می زنیم اما بعد از آن با خودم صحبت کردم. امروز هم اگر از یحیی حمایت می کنم به خاطر صحبت هایم با او نیست. می دانم که موفقیت تیم به نفع من و هواداران است. آقای درویش و آقای گل محمدی جای خودشان هستند اما الان می بینیم که تیم ضرر می کند و مشکل از مدیریت است.

حاکم در خصوص احتمال جدایی یحیی گل محمدی از پرسپولیس گفت: من هم فکر می کنم این مشکل برطرف شود. بالاخره این مشکلات هنوز هم در زمان ما و قبل از ما به وجود آمده و بوده است. عصبانیت و اعتصاب داشتیم، اما همه چیز به خوبی و خوشی تمام شد. امیدوارم و از آقای یحیی می خواهم که در این مرحله تیم را تنها نگذارد، اما حتی اگر تصمیم به قطع همکاری داشته باشد، ماندن بدون سرمربی پرسپولیس حتی در طول یک روز به صلاح نیست.

ملی پوش سابق ایران درباره غیبت خداداد عزیزی در بازی دوستانه امروز گفت: ما موسسه ای به نام ملی پوشان 98 داریم و خداداد همه جا همراه ما بود اما الان درگیر تیم ملی است. وگرنه نفر اول الان اینجا بود.

دریشفرد در پایان درباره شانس ایران برای قهرمانی در جام ملت ها گفت: خیلی سخت است. من کاری به مربیان ایرانی و خارجی، کی روش و قلعهنویی ندارم، اما با پیشرفتی که تیم هایی مانند ژاپن، عربستان، کره، قطر و حتی استرالیا در آسیا داشته اند، نتیجه گیری بسیار سخت است، اما ایرانیان همیشه غیرممکن ها را ممکن کرده اند. امیدوارم غرور ایرانی ما را در جمع فینالیست های جام ملت ها قرار دهد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال