بیانیه آلکمار: شرمنده برخی به اصطلاح هواداران هستیم

باشگاه آلکمار هلند با صدور بیانیه ای از رفتار هوادارانش در بازی شب گذشته مقابل وستهم و حمله به هواداران این تیم انگلیسی عذرخواهی کرد.

بیانیه آلکمار: شرمنده برخی به اصطلاح هواداران هستیم


سرویس خبر شماره: 1938572
29 مه 1402 ساعت 11:10 ب.ظ
8K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

دقایقی پیش باشگاه آلکمار رسما اتفاقات شب گذشته را محکوم کرد و از باشگاه وستهام و هوادارانش عذرخواهی کرد.

1877183

در بیانیه باشگاه آلکمار آمده است: اتفاقی که دیشب در ورزشگاه خانگی ما افتاد همه خطوط قرمز را لمس کرد. باشگاه آلکمار صمیمانه از وستهام و هوادارانش عذرخواهی می کند. همچنین از هواداران آلکمار که از اتفاقات دیشب ناامید شده اند و احساس می کنند که آبروی آنها در مقابل جهانیان خدشه دار شده است عذرخواهی می کنیم. در حالی که همه در حال تماشای یک بازی تاریخی اروپایی بودند، این بازی به دلیل رفتار برخی افراد در پایان بازی به یک کابوس تبدیل شد. باید از دیشب خجالت بکشیم. نه به خاطر مسابقه فوتبال و نتیجه آن، بلکه به خاطر رفتار برخی هواداران. متأسفانه حتی برای اشاره به این افراد نباید از کلمه «هوادار» استفاده کرد.“.

پس از اینکه وستهام در این دیدار در خانه حریف خود موفق شد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد و به فینال راه یابد، اتفاقات عجیب و تلخی در ورزشگاه این تیم هلندی رخ داد. در حالی که معدود هواداران وستهام صعود خود به فینال را جشن می گرفتند، هواداران خشمگین تیم هلندی نرده های جداکننده دو گروه از هواداران را برداشتند و به طرفداران انگلیس حمله کردند.

باشگاه آلکمار هلند می گوید که آماده همکاری با پلیس و نیروهای امنیتی است و در حال بررسی فیلم های دوربین های مداربسته برای شناسایی تماشاگران سرگردان است.

1877505



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شب گذشته در دیدار برگشت نیمه نهایی لیگ کنفرانس اروپا، آلکار هلند در خانه میزبان وستهم بود.