بیانیه اتحادیه بازیکنان پرتغال در حمایت از طارمی

اتحادیه فوتبالیست های پرتغال با انتشار بیانیه ای به دفاع از مهدی طارمی، مهاجم ایرانی پورتو پرداخت.

بیانیه اتحادیه بازیکنان پرتغال در حمایت از طارمی

بنابراین، به جای اینکه هر یک از طرفین آزادی خود را تا حد زیادی اعمال کند، بر آن است که به دامنه مداخله خود احترام بگذارد و عقل سلیم را نشان دهد.

فصل 2022/2023 متأسفانه با حوادث متعددی همراه است که گواه فضای تحقیر، نابردباری، بی احترامی و خشونت است که شایسته محکومیت صدای متحد همه عوامل ورزشی است.

نه تنها در پرتغال، بلکه در سراسر اروپا، حملات و تظاهرات نفرت انگیز در استادیوم ها و رسانه های اجتماعی افزایش یافته است و شهرت و رفتار حرفه ای بازیکنان را به خطر می اندازد.


سرویس خبر شماره: 1844598
29 سپتامبر 1401 در 2:15 ب.ظ
971

0نقطه نظر

حملات و تظاهرات نفرت در فضای مجازی افزایش یافته است

اتحادیه بازیکنان رفتارهای توهین آمیز، ابراز تنفر و خشونت در فصل 2022/2023 را محکوم کرده و حمایت کامل خود را از مهدی طارمی نشان می دهد.

این بر عهده تیم های داوری است که ارزیابی خود را از پیشنهادات در محل انجام دهند و آنها به تنهایی می توانند در این زمینه قضاوت کنند. این پذیرش بی‌طرفانه نظرات طرفداران مستلزم احترام به بازی و قهرمانان، به‌ویژه آنهایی که مسئولیت عمومی دارند، دارد.

پس از آن بود که سرخیو کونسسائو از کنفرانس خبری پس از بازی محروم شد و شهردار پورتو این روزنامه نگار را احمق خطاب کرد. حالا اتحادیه فوتبالیست های پرتغال با صدور بیانیه ای به دفاع از طارمی پرداخته است.

درست است که راه مبارزه با این پدیده ها مستلزم کارآمدی و سرعت اجرای عدالت با استفاده از همه ابزارهای موجود است، اما مهمتر از آن این است که از عوامل ورزشی بخواهیم بدانند که اعمال و گفتار آنها پیامدهایی دارد و می تواند الهام بخش مثبت و منفی باشد. . طرفداران عقل سلیم، بازی جوانمردانه و خویشتن داری لازم است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

متن این بیانیه طولانی به شرح زیر است:

محیط آزار و اذیت دائمی که رفتار حرفه ای مهدی طارمی بازیکن پورتو را زیر سوال می برد متاسفانه نمونه ای از این تنزل است که مهمتر از همه فاقد عقل سلیم از سوی چندین ذی نفع است. اتحادیه بازیکنان ضمن حمایت و حمایت از طارمی می خواهد مانند سایر بازیکنان به این بازیکن احترام بگذارد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جنجال بر سر مصاحبه جنجالی مهدی طارمی همچنان ادامه دارد. در پایان دیدار پورتو و استوریل پریا بود که خبرنگار اسپورت تی وی پرتغال با زیر سوال بردن مهاجم ایرانی آژاد برای فریب داور و دریافت پنالتی، سروصدا به پا کرد.

آزادی مطبوعات یک ارزش اساسی و تزلزل ناپذیر دموکراسی ما است. در این زمینه مشخص است که پروتکل لیگ در خطاب به خبرنگاران این آزادی را محدود می کند. به همین ترتیب، بازیکنان و مربیان این حق را دارند که برخی از سوالاتی که از آنها پرسیده می شود را بپذیرند یا از پاسخ دادن خودداری کنند.