بیانیه تند و عجیب علیه تراکتور!


سرویس خبر شماره: 2004910
7 مارس 1402 در 5:14 ب.ظ.
7.4K |

0نقطه نظر

باشگاه بعث کرمانشاه در خصوص ضرب و شتم بازیکنان تراکتورسازی اطلاعیه ای منتشر کرد.

بیانیه تند و عجیب علیه تراکتور!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، باشگاه تراکتورسازی ساعاتی پیش اعلام کرد که در حاشیه دیدار با بعث کرمانشاه و در حالی که نیروی انتظامی در ورزشگاه حضور نداشت، 11 نفر مسلح به سلاح تیغه دار به بازیکنان تیم امید تراکتور حمله کردند. .

در حالی که تراکتور پس از شکست بازیکنانش اعلام کرده بود امکان حضور در این مسابقه وجود ندارد، باشگاه بعثی در بیانیه ای عجیب مدعی شد تراکتور به دنبال بهانه برای حضور نداشتن در زمین است.

پیچ فولادیبعث همچنین مدعی شد که برخلاف اعلام تراکتورسازی، اتوبوس تیم مشکلی ندارد و در شرایط عالی قرار دارد. بیانیه مطبوعاتی این باشگاه را بخوانید:

در حالی که ساعت 13 تمام مسئولان مسابقه اعم از نیروی انتظامی، کادر پزشکی و آمبولانس، نمایندگان فدراسیون و داوران در ورزشگاه حضور داشتند، تیم تبریزی با ادعای دزدیده شدن لباس هایش حاضر به بازی نشد و به دلیل عدم حضور در بیرون از ورزشگاه درگیر شد. امنیت، و غیبت خود را تجربه کردند.

این در حالی است که هیچ مستندی برای ادعای مطرح شده ارائه نشد و بر اساس تصاویر موجود و مستند، اتوبوس تیم تراکتورسازی در سلامت کامل به سر می برد و این بازی های رسانه ای صرفا برای توجیه غیبت او بوده است.

در ادامه طبق صورتجلسه رسمی نماینده فدراسیون تمامی موارد مطرح شده از سوی تراکتورسازی صرفا شکایت بوده و هیچ مدرکی ارائه نشده است و امنیت شرکت کنندگان در ورزشگاه به بهترین شکل ممکن تامین شده است. مسیر.

لازم به ذکر است که نتیجه این دیدار از نظر جدول بسیار چشمگیر بود و این نکات برای فرار از رقابت در مستطیل سبز است وگرنه کرمانشاه و اهالی آن همیشه به مهمان نوازی شهره بوده اند و این بازی های رسانه ای بدون ظلم ها قطعا چیزی بیش از یک سناریو نیستند.

مجله اخبار فوتبال داخلی