بیانیه مهم فدراسیون در مورد تیم ملی

فدراسیون فوتبال با اعلام حمایت از کادر فنی تیم ملی، موضع جالبی در قبال شرایط موجود اتخاذ کرده است.

بدیهی است از این پس فدراسیون فوتبال با هرگونه بی انضباطی، بداخلاقی و ایجاد تفرقه و اختلاف در درون تیم ملی در تمامی سطوح با قاطعیت و با رعایت قوانین و مقررات برخورد خواهد کرد.

بر این اساس، در آستانه برگزاری مسابقات مهم جام جهانی قطر، از تمامی علاقمندان پرشور فوتبال ایران، اصحاب رسانه، پیشکسوتان و تمامی کسانی که به اهتزاز درآوردن پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران اهتمام دارند، همبستگی و اتحاد هر چه بیشتر در همه عوامل تیم ملی بیایید هر چه بیشتر رفاقت و همدردی داشته باشیم.»



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از جلسه صبح امروز هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و اعلام احسان اصولی به عنوان سخنگو مبنی بر ادامه کار دراگان اسکوچیچ در تیم ملی فوتبال ایران، حالا فدراسیون فوتبال به موضوع اخیر واکنش نشان داده است. رسوایی در بیانیه

فدراسیون فوتبال ضمن تایید خبر حمایت از کادر فنی تیم ملی با صدور اطلاعیه ای به نحوه برخورد با افراد بداخلاق و بداخلاقی توصیه کرد:

در بیانیه فدراسیون فوتبال که مانند گذشته به جزئیات اتفاقات تیم ملی و صحبت های بازیکنان اشاره ای نکرد، آمده است که باید از تیم ایران حمایت همه جانبه شود.

با توجه به مواضع مکرر قبلی فدراسیون فوتبال در خصوص حمایت همه جانبه کادر فنی از تیم ملی و با توجه به نتایج قابل قبول تیم ملی که حاصل هم افزایی و تلاش مشترک بازیکنان، کادر فنی است. ، فدراسیون و حمایت هیئت حاکمه جمهوری اسلامی ایران، هیات رئیسه فدراسیون فوتبال بار دیگر بر حمایت همه جانبه کادر فنی تیم ملی تاکید کرده و بر این اساس همکاری دو طرف طرفین ادامه خواهند داد.


سرویس خبر شماره: 1833977
26 تیر 1401 5:43 بعد از ظهر |
2K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

ما با همه بی انضباطی و بی اخلاقی برخورد می کنیم.