بیانیه پرسپولیس درباره جذب مهاجم خارجی/ قرارداد اولیه قرمزها با آپشن

در بخشی از این موضوع، انتشار مطالبی مانند مخالفت باشگاه با درخواست ها و پیشنهادات بازیکنان تکذیب می شود. به همین دلیل از هواداران عزیز درخواست می شود به شایعات توجه نکنند و اخبار را از طریق رسانه های باشگاه دنبال کنند. بدون شک باشگاه سعی دارد با در نظر گرفتن همه شرایط و امکانات پرسپولیس در این مسیر قدم بردارد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

باشگاه پرسپولیس با انتشار اطلاعیه ای در خصوص جذب مهاجم جدید به این شرح است: در راستای سوالات هواداران و رسانه های محترم به اطلاع می رساند؛ با توجه به برنامه کادر فنی و با نظر سرمربی برای جذب مهاجمان تدابیری اتخاذ می شود.

پرسپولیس در حال حاضر مهاجمان خوبی دارد اما برخلاف شایعات، جذب مهاجمان برای تقویت خط حمله نیز در دستور کار و مسائل مربوط به آن قرار دارد. در این راستا با دو یا سه گزینه به طور همزمان در حال مذاکره هستیم و به محض نهایی شدن مذاکرات، اطلاع رسانی خواهیم کرد.

هواداران نگران نباشند و مطمئن باشند که خط فوروارد پرسپولیس در تعامل مدیریت باشگاه و کادر فنی قطعا تقویت خواهد شد. در حال حاضر مذاکره با گزینه جدی تری و توافق اولیه منعقد شده است و تمام تلاش خود را برای پاسخگویی به درخواست کادر فنی انجام می دهیم.