بیت سعید: دربی همیشه حساس است مخصوصا الان!

دربی هنوز هم حساسیت های خاص خودش را دارد به خصوص الان که شروع فصل است و تیم ها شناخت چندانی از هم ندارند اما می خواهند با نتیجه خوب وارد فصل جدید شوند. قبل از صحبت در این مورد باید اشاره کنم که هر دو تیم برای یک استان هستند. هر دو تیم باید به اخلاق ورزشی احترام بگذارند. در مورد نتیجه، هر تیمی که بیشتر تلاش کند موفق خواهد شد. فولاد مجموعه خوب و جامعی دارد. این تیم مدیریت، کادرفنی و بازیکنان خوبی را گرد هم آورد. ما هم در صنعت نفت هستیم و به دنبال کسب نتیجه خوب در شروع کار هستیم. فولاد هم بازی کردم و می دانم بازی نفت و فولاد همیشه حساس است و امیدوارم امروز روز ما باشد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حسن بیت سعید با تمدید قرارداد خود با صنعت نفت فصل جدید را با پیراهن این تیم به میدان خواهد رفت. وی درباره این تصمیم گفت: موفق شدم قراردادم را تمدید کنم. خدا را شکر می کنم که بتوانم فوتبالم را در تیم خوب و پر حمایت صنعت نفت ادامه دهم. از همه کسانی که به من لطف داشتند و از من حمایت کردند تشکر می کنم. همچنین می خواهم از هواداران تشکر کنم که در این مدت کار من را دنبال کردند. از صمیم قلب خوشحالم که برای هوادارانی بازی می کنم که فوتبال را می فهمند.

وی در پاسخ به اینکه شما هم اکنون در کنار طالب ریکانی یکی از فارغ التحصیلان این تیم محسوب می شوید، خاطرنشان کرد: در تیم ما فارغ التحصیلان دیگری مانند حسین ساکی، حکیم نصاری، فاخر تهامی و … هستند. البته در این مورد بین بازیکنان بحثی وجود ندارد. برای ما مهم نیست چه کسی چقدر در آنجا بوده و موفقیت تیم خیلی مهمتر است.


سرویس خبر شماره: 1837027
15 اوت 1401 @ 1:35 بعد از ظهر
5.3K امتیاز خبر|

6نقطه نظر

جدا شدن از مردم و شهر آبادان سخت بود.

بیت سعید سخنان خود را اینگونه به پایان رساند: از همه تیم هایی که به من پیشنهاد دادند تشکر می کنم اما جدایی از مردم و شهر آبادان سخت بود. آبادان شهری محروم و مظلوم است و تنها دلخوشی اهالی آن تیم صنعت نفت است. امیدوارم بتوانیم با کمک آنها به نتایج خوبی برسیم و دل آنها را برای دقایقی شاد کنیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

مهاجم نفت در پاسخ به این سوال که چقدر انگیزه برای درخشش و گلزنی در فصل جدید دارید، گفت: هدف اصلی ما ارتقای رنکینگ صنعت نفت است. امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم و هواداران را خوشحال کنیم. در کنار این گل مهم امیدوارم بتوانم گل هم بزنم. گلزنی یکی از عوامل موفقیت تیم است و من و بقیه بچه ها باید برای این کار سخت تلاش کنیم.

مهاجم صنعت نفت آبادان با ابراز خوشحالی از ادامه حضورش در این تیم، ارتقای رتبه نفت در جدول را مهمترین هدف فصل جدید دانست.