بیرانوند در برابر احساس خطر در پرسپولیس

دروازه بان باتجربه پرسپولیس که می تواند مانند جام جهانی 2018 مرد شماره یک تیم ملی در جام جهانی 2022 باشد، سخت در کنار هم تیمی هایش روی آمادگی بدنی کار می کند. او که لیگ را با ماموریت دوبل شروع می کند باید بهترین کل فصل باشد تا در جام جهانی دوم هم مثل قبل باشد. بهترین دروازه بان آسیا، حالا با تجربه تر.



مجله اخبار فوتبال داخلی

قهرمانی در فصل جدید لیگ برتر برای پرسپولیس چالشی سخت است، چالشی که برای غلبه بر آن نیازمند بازیکنانی سخت کوش و مصمم است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اما در این فرصت کوتاه که باید به اردوی تیم برگردد، متوجه شد که کار او و هم تیمی هایش برای رسیدن به این هدف سخت شده است. سخت تر از گذشته که بارها و بارها جام قهرمانی را پذیرفتند، هم لیگ برتر و هم جام حذفی. آنها متوجه شده اند که حتی در بازی های دوستانه هم به سختی می توانند از سد حریف عبور کنند، چه برسد به بازی های رسمی. علیرضا بیرانوند در بازی دوستانه با نساجی این مهم را کاملا احساس کرد. این دیدار با تساوی 3-3 به پایان رسید.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، علی بیرو که پس از قهرمانی در پرسپولیس اردوی این تیم را ترک کرد، بار دیگر با رویای قهرمانی به اردوی سرخ پوشان بازگشته و امیدوار است که او و یارانش در آینده به جام قهرمانی دست یابند. فصل. .


سرویس خبر شماره: 1834794
01 مرداد 1401 ساعت 09:44 |
3.4K امتیاز خبر|

2نقطه نظر

گلی که سرمربی تیم ملی آن را بسیار دوست دارد