بیرانوند: غرق شدم و تصمیم سختی می گیرم!

وی ماجرای خود را با کنایه به نقل و انتقالات فوتبال ایران در روزها و ساعات اخیر و آمار و ارقامی که به صورت رسمی و غیررسمی در این زمینه منتشر می شود آغاز کرد و نوشت: امروز که پرده ها بالا رفته و رقم های بسیاری از قراردادها شده است. منتشر شده، همه می توانند ببینند و قضاوت کنند که آیا من علیرضا بیرانوند در انتخاب هایم به مسائل مالی اهمیت داده ام یا نه.

1894379

به نظر می رسد این متن نیاز به بازکردن کدهای خود دارد که احتمالا به دلیل نارضایتی مالی بیرانوند از پرسپولیس و لزوم بازنگری در قراردادش برای ادامه همکاری است. در سطر آخر پیام بیرانوند می نویسد“حتی اگر امکان ماندن و ادامه دادن را از بین ببرند” چیزی جز این نیست که او نمی خواهد در کنار هم تیمی های سابقش باشد.
ولی “تصمیم دشوار” ناشی از شرارت نیز نکته مهمی است. جدایش، جدایی؟ حضور در تیم رقیب؟ ایران را ترک کنیم و در لیگ جدیدی بازی کنیم؟
شاید هیچ کدام از اینها نباشد.
بازی ادامه دارد.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1948534
14 جولای 1402 در 00:53
32.4K امتیاز خبر|

20نقطه نظر

آنها می توانند توانایی من را برای ادامه دادن از بین ببرند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، علیرضا بیرانوند که هفته جنجالی و پرماجرا را پشت سر گذاشت، حالا با انتشار پستی بخشی از ناراحتی خود را از این باشگاه علنی کرده است. البته او فقط بر سردرگمی این ماجرا افزود.

بخش مهم پیام بیرانوند از این پس است. او با صراحت از جدایی می گوید و می گوید: اما امروز غمگینم چون بدی را دیدم و خواسته یا ناخواسته مرا در آستانه تصمیمی دشوار قرار دادند.

دروازه بان ملی پوش پرسپولیس که در روزهای اخیر خبر فسخ قراردادش و ماجرای پایان همکاری و ادامه مذاکرات با استقلال را در رسانه های ورزشی مطرح کرده بود، حالا پس از سکوت کامل در قبال این اتفاقات. وی در استوری اینستاگرام به آنها واکنش نشان داد.

آیا پیام اینستاگرامی علی بیرانوند به وضوح بیانگر تمایل او به جدایی از پرسپولیس است؟

بیرانوند: غرق شدم و تصمیم سختی می گیرم!

و در نهایت: حتی اگر امکان ماندن و ادامه دادن را هم حذف کنند، امیدوارم مرا درک کنید.

او در ادامه جملاتش از حضورش در پرسپولیس در فعل ماضی یاد می کند و می گوید: حالا با وجدان به هواداران پرسپولیس می گویم که با جان و دل ایستادم و در کنار هم تیمی هایم برای سربلندی تیم جنگیدم.

و سپس: می خواهم مطمئن باشید روزهای درخشانی را که با هم گذراندیم فراموش نمی کنم.