بیل: می‌خواهم در فوتبال آمریکایی برای خودم نامی دست و پا کنم.


وی با اشاره به اهداف آینده خود گفت: من مشتاقانه منتظر آینده هستم. تلاش سخت است.”
بازیکن ولزی با تمجید از شرایط باشگاه جدیدش افزود: این باشگاه دارای تیم پزشکی، تیم آمادگی جسمانی و کادر فنی بسیار خوبی است و ما یک برنامه بهبود اساسی داریم که امیدوارم تا آخرین لحظه ممکن آن را ادامه دهیم. من واقعاً اینجا هستم تا ارزشم را نشان دهم. این شاید بهترین فرصت برای من باشد تا در یورو حضور داشته باشم. این هدف من است و احساس می کنم نقش مهمی در این تیم ایفا خواهم کرد.”



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1833153
21 جولای 1401 ساعت 09:36
216

0نقطه نظر

به گزارش “ورش سه”، قرارداد بیل با رئال مادرید در پایان فصل گذشته به پایان رسید و این بازیکن تصمیم گرفت آزادانه از این باشگاه جدا شود.
شایعات زیادی در مورد احتمال بازنشستگی او وجود داشت، اما صعود از تیم ملی ولز به جام جهانی 2022 قطر همه آن شایعات را بی نیاز کرد و او به لیگ آمریکا و تیم فوتبال لس آنجلس اف سی رفت تا یک بازیکن قدرتمند باشد. حضور در تیمش
بیل در کنفرانس مطبوعاتی معرفی خود در لس آنجلس گفت: “من اینجا هستم تا بهترین کار را انجام دهم.” من هنوز 32 سال دارم و سالهای زیادی در پیش دارم. من فقط برای 6 یا 12 ماه اینجا نیستم که بازی کنم. من اینجا هستم تا تلاش کنم تا جایی که ممکن است در این لیگ بمانم. می خواهم نامم را در تاریخ لیگ آمریکا و این باشگاه بگذارم.»

گرت بیل، ستاره ولزی، می گوید که او به لیگ آمریکا نرفت که فقط 6 یا 12 ماه در آنجا بماند.