بی احترامی به ادعای Trevoh Chalobah نمی تواند در دفاع بازی کند – صحبت از چلسی

اتلتیک گزارش می دهد که چلسی آماده پیشنهاد برای مدافع تروو چالوبا است اما این مدافع آینده خود را در استمفورد بریج می بیند. چلسی نمی بیند که Trevoh Chalobah با روش مارسکا در بازی از عقب مطابقت داشته باشد. فولام یکی از باشگاه هایی است که به این بازیکن 24 ساله ابراز علاقه کرده است.

همه ما می‌دانستیم که چلوبا در تابستان امسال توسط چلسی به فروش می‌رسد، زیرا او نشان دهنده یک فروش سود خالص است و همچنین، ماه‌هاست که شایعه شده است که او در لیست فروش قرار دارد و اگر نبود احتمالا در ژانویه فروخته می‌شد. مجروح شد و خواستگاری برای او وجود داشت.

من فکر می کنم این یک اتهام وحشیانه است که ادعا کنیم چالوبا یک مدافع میانی خوب برای توپ بازی نیست. او ممکن است بهترین مدافع جهان در زمینه توپ نباشد، اما می تواند بیش از حد خودش را حفظ کند و از آنچه در اینجا ادعا می شود شایستگی بیشتری دارد.

در هر صورت، او بهتر از اکسل دیاسی در توپ است، اما من حدس می‌زنم که چلسی بازیکنی را که به تازگی جذب کرده است، نمی‌فروشد و اعتراف می‌کند که اشتباه دیگری مرتکب شده است و همچنین، همانطور که گفته شد، چلوبا سود خالص خواهد بود.

اما اگر از من بپرسید این یک گزارش عجیب است و احتمالا مستقیماً از چلسی آمده است. آنها می دانند که چالوبا در میان هواداران چلسی محبوب است و اگر او را فروخته شود، اذیت خواهند شد. بنابراین شاید این راهی برای مقصر دانستن سبک جدید بازی باشد. این فقط نظر منه.

اگر از من بپرسید این یک گزارش بی احترامی از چند جهت است. چالوبا یک بازیکن خوب توپ است.

اگر می خواهید در Talk Chelsea حضور داشته باشید اینجا کلیک کنید.

https://www.talkchelsea.net/opinions/opinion-disrespectful-to-claim-trevoh-chalobah-cannot-play-out-the-back/ منبع: