بی احترامی به هواداران قرمزها/ این پیراهن را امضا نمی کنم!

بازگشت پل پوگبا به تورین برای شروع دومین دوره حضورش در یوونتوس، مورد استقبال هواداران این تیم قرار گرفت. پوگبا 29 ساله که در سال 2016 یووه را ترک کرد و به منچستریونایتد رفت، نتوانست دوران درخشان تورینی خود را در آن تیم تکرار کند و در نهایت تصمیم گرفت به عنوان بازیکن آزاد به تورین بازگردد. او دیروز (شنبه) در بدو ورود به ساختمان باشگاه یوونتوس مورد استقبال هوادارانی قرار گرفت که برای گرفتن عکس های یادگاری و امضا از ستاره فرانسوی لحظه شماری می کردند.

پوگبا در حالی به یوونتوس ملحق شد که با کاهش دستمزدش از منچستریونایتد موافقت کرد. طبق اعتراف خودش در مستندی که اخیراً درباره او منتشر شده است، اگر در اولدترافورد بماند، سالانه 14 میلیون یورو دستمزد دریافت خواهد کرد، اما دستمزد او در یوونتوس 8 میلیون پوند در سال خواهد بود.

پوگبا در دومین دوره حضور خود در یووه با آنخل دی ماریا، بازیکن سابق منچستریونایتد هم تیمی خواهد شد. دی ماریا آرژانتینی نیز پس از پایان قراردادش با پاری سن ژرمن به عنوان بازیکن آزاد به بانوی پیر پیوست.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

در این بین یکی از هواداران پیراهن منچستریونایتد را برای پوگبا آورد و از او خواست تا این پیراهن را امضا کند اما هافبک سابق شیاطین سرخ با نشان دادن انگشتش درخواست هوادار را رد کرد و گفت: نه. انتشار تصاویر مربوط به این لحظه در شبکه های اجتماعی باعث ناامیدی هواداران منچستریونایتد شده و برخی ستاره فرانسوی را به غرور و ناسپاسی متهم می کنند.